Bestilling av cd-plater fra imusic

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.275
Torget vurderinger
10
Noen erfaringer med å kjøpe cd-plater fra imusic? Går det greit, eller er det noe man bør være oppmerksom på?

Dr_BASS

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.12.2013
Antall liker
2.321
Sted
Rælingen
Torget vurderinger
4
Har aldri handla cd, men har handla mye vinyl. Gode erfaringer foruten at det er postnord som står for frakten

• Liker
Reaksjoner: ptb

sundkoien

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.01.2007
Antall liker
5.033
Sted
Kirkenær
Torget vurderinger
2
Går veldig greit. Kjøpte et par cd derfra, gikk rundt ei uke før de kom.

M

Idar E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.12.2018
Antall liker
1.391
Sted
Fræna
Torget vurderinger
1
Tommel opp fra meg også - har handlet LP/CD/DVD derfra. En av de som pakker best, aldri opplevd å få noen bøyde hjørner eller knuste cover. God kundeserice skulle det være er problem også 👍

Dr_BASS

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.12.2013
Antall liker
2.321
Sted
Rælingen
Torget vurderinger
4
Hadde problem en gang der vocc koden (moms koden) var borte og pakken ble liggende en ekstra uke grunnet innhenting av info fra imusic.
Ingen skjulte avgifter eller lignende

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.275
Torget vurderinger
10
Takk for svar som alle er positive. Har sjekket en del priser på plater jeg ønsker å kjøpe og funnet dem jevnt over rimeligere enn hos PK. Skal derfor gjøre en prøvebestilling derfra.

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.200
Torget vurderinger
2
Akkurat som på PK er det greit å være oppmerksom på lagerstatus og eventuell leveringstid.
Meiner at det ikke blir oppdelt levering på Imusic om en har ei bestilling med lagervarer og varer som må bestilles.
Imusic er mitt fortrukne valg på ny vinyl og anbefales på det varmeste.

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.301
Torget vurderinger
4
Kjøpte LP for over 2000,- i en forsendelse.
Fikk to plater med bøyde hjørner, hvor ene platen allerede hadde brutt forsegling. Dette var ikke noe som hadde oppstått under forsendelse, da innpakking var god. Så enten under pakking eller håndtering fra deres side.
Sendte en e-post og bad om retting eller minnelig rabatt på neste bestilling.

Fikk aldri svar. Tydeligvis slik man må forvente om man kun fokuserer på pris.

Big dipper, hi-fi og vinyl eller lokal sjappe får pengene mine neste gang.

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.275
Torget vurderinger
10
Jeg ble også skuffet over oppfølgingen i forhold til defekt plate. Det blir nok med denne ene bestillingen.

arf66

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2024
Antall liker
224
Sted
Trondheim
Det selges STORE MENGDER cd-plater på FINN, bare sånn til info. Ikke bare plater det er vanskelig å finne, men tildels svært gode priser.

Jeg bestilte tre cd'er fra imusic her om dagen, mens jeg i dag har kjøpt totalt 17 cd'er på FINN i dag

arf66

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2024
Antall liker
224
Sted
Trondheim
Hvorfor ikke bestille på PK? Det er fint å ha en norsk platebutikk også. (Om de har de samme platene.)
Fikk et inntrykk av at de er mye dyrere, men ser at de tre jeg bestilte fra imusic koster 10-60 kroner mer på PK. Så ja, kunne absolutt bestilt fra PK.

Edit: og så er det "Ubekreftet levering" på 2 av 3.

Sist redigert:

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
620
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Ikke at jeg er imot å handle i utlandet, men vi mister fort norske alternativer hvis mange gjør det.

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
1.925
Sted
VestBredden
Hvorfor ikke bestille på PK? Det er fint å ha en norsk platebutikk også. (Om de har de samme platene.)
Vi må støtte nors næringsliv, og det er jaggu ikke dumt at skattepenga forblir i Norge.
Platekompaniet/Norli må støttes sammen med andre norske nettbutikker med det sorte gull, eller sølvskiver.

SUPPPORT YOUR LOCAL DEALER :cool: 🤘

Topp Bunn