Slutter meg til Zomby_Woof.
All heder til roykristoffersen, EiK og Nusse for et flott gjennomført samarbeidsarrangement mellom OAS og OVK. Det var flere som fikk sopa til seg både én og to bæreposer med vinyl takket være Big Dipper (Andreas & Co.) sin hyggelige servering av mat/drikke og superrabatt. Dessuten ryktes det om at en av de som var tilstede likegodt fikk levert og installert høyttalerne hjemme dagen etter. - Ikke rart vedkommende glisa hele kvelden. Dessuten kunne vel Doxa 8.2 etterhver leveres i nær sagt hvilken trefinish man måtte ønske, med unntak av type truede tresorter og regnskogmateriale. Her var visstnok sertifiseringen i orden, og bra er vel det. Artig var det å se den noe spesielle spolen i delefilteret som Knut Ø. Rolf Lauvland viste frem.
To nye ting overrasket meg aller mest med Doxa 8.2 siden forrige lytt på Horten-messa:
1. at de maktet å fylle det store rommet slik de gjorde.
2. gjengivelsen av bassinformasjonen.
I tillegg var finishen av beste håndverkskvalitet og fremsto som noe helt annet enn i Horten.
Cash_63 klarte nok engang å snyte Grumpy for et siste-eksemplar av en skive. Til gjengjeld fikk jeg trøstekjøpt noen
out-of-stock titler på Classic Records. Bartesam
underviste flere av oss i matrisenummerering på 1. pressinger på ulike labeler. Morro og nyttig for de av oss som har fått et sjukt forhold til å
e-baye japsepressinger på fritida.
Dette var hyggelig. Tilsammen talte jeg mer enn tredve som var innom, sånn cirka ihvertfall
Mvh
Jan P.
PS! Vi har to tråder om arrangementet (én i OVK og én i OAS). Jeg nøyer meg med å publisere i denne.