Takk for gode ord, Trond, men noen ekspert er jeg ikke på det området der :-[impulse skrev:Regner nok med at Alshus mener PhotoShop, som er, eller i alle fall var nærmest en standard for bildebehandling. I det siste har vi jo fått Lightroom og Aperture også....
Ellers ble det jo riktig så fint, Kjell!
Dette er høyst relevant for alle som holder på med bilderedigering og som legger ut bilder i tråden, eller for de som ikke klarer å legge ut bilder i tråden pga de ikke har rette programmene, så dette er langt fra OT i mine øyne..RoDa skrev:Uten å spore tråden FOR mye av det rørete togsporet.....
http://picasa.google.com/
Helt enkelt geinalt!
Rote: Bruker Snagit selv på jobben, fint til å klippe ut utsnitt av skjermen.
Men Picasa er way bedre til å gjøre det du trenger av triksing på bilder.
Mvh
Rolf
Blanke.KnB skrev:Skal ikke bli problemer å holde varmen i vinter ;D
Mondeuse med KT88 rør og gull knotter, her må velges, gull eller blank?
Se der ja. Du har funnet ut hvordan du laster opp bilder...SOA skrev:Poster noen bilder av sluttrinnet mitt. Det begynner å dra på årene nå, men har fungert problemfritt de 12 årene det har drevet Monolith'ene. Byttet rør i '02 og holder WE hva de lover har de noen tusen timer driftstid igjen...håper jeg :
Skal bare finne veien hjem fra Italia, så kommer jeg en tur. Skal bli interessant å høre de nye høytalerne dine under mer ordnede forhold enn sist, både med CJ og VAC....kjoenik skrev:Se der ja. Du har funnet ut hvordan du laster opp bilder...SOA skrev:Poster noen bilder av sluttrinnet mitt. Det begynner å dra på årene nå, men har fungert problemfritt de 12 årene det har drevet Monolith'ene. Byttet rør i '02 og holder WE hva de lover har de noen tusen timer driftstid igjen...håper jeg :
Når tar du VAC'en under armen og kommer på besøk til meg, så vi kan sjekke hva Living Voice kan prestere med 300B?
Er de like store som de ser ut til å være, Erland.?Erland skrev:Ikke så mye rør på dem ennå, men det er i alle fall førutstyr
Hvis du setter kameraet på stativ, med en lukkertid på 20-30 sekunder, blender 5,6, ISO 100, går det ofte ganske bra...Rotekroken skrev:Prøvde meg som fotograf i går kveld, det gikk ikke så veldig bra egentlig, men får gjøre noen nye forsøk i kveld..
Lekte litt med manuelle instillinger på et gammelt kamera og med minimalt med lys eller ikke noe lys, aldri tatt spesielt med bilder i mørket uten blitz, men jeg fikk litt blod på tann her, så dette er nok ikke siste bildene jeg tar under slikt forhold
Noen stilige effekter som jeg skal prøve å få til litt bedre i løpet av kvelden eller helgen..
Takk for tips, Dr.Evil..Dr.Evil skrev:Hvis du setter kameraet på stativ, med en lukkertid på 20-30 sekunder, blender 5,6, ISO 100, går det ofte ganske bra...Rotekroken skrev:Prøvde meg som fotograf i går kveld, det gikk ikke så veldig bra egentlig, men får gjøre noen nye forsøk i kveld..
Lekte litt med manuelle instillinger på et gammelt kamera og med minimalt med lys eller ikke noe lys, aldri tatt spesielt med bilder i mørket uten blitz, men jeg fikk litt blod på tann her, så dette er nok ikke siste bildene jeg tar under slikt forhold
Noen stilige effekter som jeg skal prøve å få til litt bedre i løpet av kvelden eller helgen..
Hmmmm, ser ikke noe 912 pre inni her. Hybrid joFallenA skrev:Noen bilder av inventaret på cd spilleren EAR Acute. Som i aller høyeste grad faller inn i kategorien
Tja, nå har jeg begynt å venne meg til størrelsen.......Rotekroken skrev:[
Er de like store som de ser ut til å være, Erland.?
Ser jo direkte monsterøse ut
emotikon skrev:Bilde av JJ rør, tatt av calle_jr på hififorum.nu
http://home.online.no/~brybirg/artimages/ror_calle_jr.jpg