Holder på å mekke sammen et riaatrinn. Skjema og prototypen er laget av Slarssen. Jeg har handlet inn litt andre deler enn skjemaet beskriver, bl.a bruker jeg 2sk170bl i utgangstrinnet og stort sett slike K40-kondiser fra EBAY i filtrene. Planen er å putte inn en mc-trafo også med tiden, slik at det blir et mm/mc trinn ut av det til slutt. I psu-en bruker jeg 4x18Vac trafoer fra ELFA og så hadde jeg to choker til overs fra et annet prosjekt som jeg kan bruke i et CLC-filter.
Alt av matching av deler er gjort i Trondheim hos konstruktøren, så det er rett og slett nært opptil "plug and play" denne gangen. Tid tar det likefullt. Chassis blir også selvgjort, men det er mulig jeg bruker et jeg har fra før. Uansett skal jeg sette det opp på en liten plate først.
Alt av matching av deler er gjort i Trondheim hos konstruktøren, så det er rett og slett nært opptil "plug and play" denne gangen. Tid tar det likefullt. Chassis blir også selvgjort, men det er mulig jeg bruker et jeg har fra før. Uansett skal jeg sette det opp på en liten plate først.
Vedlegg
-
418.3 KB Visninger: 383