Bildereportasjer/Bildetråder

Vil du ha egen "avdeling" for Bildereportasjer/Bildetråder?

  • Ja, det vil vi ha!

    Stemmer: 0 0.0%
  • Nei, absolutt ikke!

    Stemmer: 0 0.0%
  • Vet ikke...

    Stemmer: 0 0.0%
  • Likegyldig til om det kommer eller ikke.

    Stemmer: 0 0.0%
  • Annet synspunkt...

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Kunne godt vert flere som gadd å gi sin stemme, men foreløpig er tendensen klar... ;D ;D 8)
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
309
Hei
Er man "ferdig" med et prosjekt og tatt bilder underveis,så kan det være fint med en egen "bildereportasjedel".
MEN:
Hvis en legger ut bilder etterhvert som en bygger/modifiserer så kan denne godt være under respektive avdelinger. Dette for å få gode råd og tips underveis i byggingen.
Dette gjør at jeg verken stemmer for eller imot.
Synes egentlig det er bra som det er.
Det eneste jeg savner er en plass å laste opp bilder etterhvert her på sentralen (uten å måtte legge disse under anlegg)
Mvh Jan I
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Hei
Er man "ferdig" med et prosjekt og tatt bilder underveis,så kan det være fint med en egen "bildereportasjedel".
MEN:
Hvis en legger ut bilder etterhvert som en bygger/modifiserer så kan denne godt være under respektive avdelinger. Dette for å få gode råd og tips underveis i byggingen.
Dette gjør at jeg verken stemmer for eller imot.
Synes egentlig det er bra som det er.
Det eneste jeg savner er en plass å laste opp bilder etterhvert her på sentralen (uten å måtte legge disse under anlegg)
Mvh Jan I
Ser ikke på dette som et problem, da det i praksis fungerer slik fremdeles. (At en får gode råd, tips osv under byggingen selv om tråden ligger under bildetråder/bildereportasjer). En kan feks se på http://www2.hififorum.nu/forum/forum.asp?FORUM_ID=25 for hvordan det fungerer i praksis.

Jeg synes det er utrolig greit å samle alle denne typen tråder på ett sted, der en vet at det vil være bilder i tråden(veldig positivt, og fort mye mer interessant å lese synes jeg) 8)

Mine favoritt-tråder er de med bilder i ;D, og når disse ligger litt rundt omkring så blir det veldig tungvindt å finne tilbake til disse :-/. Kan selvfølgelig legge de til i favorittlista, men gidder ikke å ha alt for mange der heller...
Hadde det vert en egen avdelig for slikt hadde jeg sluppet å leite, pluss at jeg er garantert å finne bilder (POSITIVT) i en tråd som befinner seg her(siden det jo må være regelen for å kunne legge ut en tråd i denne avdelingen...).

Er forøvrig enig at det burde vert mer plass for å legge opp egne bilder enn det en finner under "mitt anlegg", men jeg skjønner vel hifisentralen på sin side som må stille med lagringsplass tilgjengelig for bildene. Dette kan vel kanskje fort bli litt dyrt... Men det er vel mulig, tror det finnes andre forum som har denne muligheten(i større grad enn hifisentralen...) ;)
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Lurer litt hva som skal til for at hifisentralen lager en slik avdeling og om det noensinne kommer til å bli aktuelt?

Svar ønskes fra de som drifter forumet (høvding eller tilsvarende)

Jeg selv ser bare positive sider ved saken, og har probelmer med å finne argumenter mot ;D Noen som vil opplyse meg? 8)
 
R

RODA

Gjest
Jeg er fulltsendig enig med deg!
Bildetråder er mine favoritter, og det samme gjelder for "egne-anlegg-tråder"

Jeg synes derfor at vi burde hatt både.

MEDLEMMENES ANLEGG

og

BILDEREPORTASJER

Det vi dessverre savner her, er en med ubegrenset plass som vi kan legge bildene hos........
Hififorum har knaak, og vi har ikkeno........

R
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Jeg er fulltsendig enig med deg!
Bildetråder er mine favoritter, og det samme gjelder for "egne-anlegg-tråder"

Jeg synes derfor at vi burde hatt både.

MEDLEMMENES ANLEGG

og

BILDEREPORTASJER

Det vi dessverre savner her, er en med ubegrenset plass som vi kan legge bildene hos........
Hififorum har knaak, og vi har ikkeno........

R
Støttes på alle punkter ;D

Lurer litt hva som skal til for at hifisentralen lager en slik avdeling og om det noensinne kommer til å bli aktuelt?

Svar ønskes fra de som drifter forumet (høvding eller tilsvarende)

Jeg selv ser bare positive sider ved saken, og har probelmer med å finne argumenter mot ;D Noen som vil opplyse meg? 8)
Tok ikke spesielt lang tid å opprette Vintage- avdeling (se forøvrig http://www.hifisentralen.no/cgi/yab...n=display;num=1108930301;start=0;showall=true) og med det resultatet avstemming ovenfor viser foreløpig, burde jo saken være grei... eller? 8) ;D
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
VI VIL HA BILDETRÅDER-AVDELING!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D 8)


Denne kan blandt annet inneholde:

BILDEREPORTASJER   ;D ;D ;D ;D

og

MEDLEMMENES ANLEGG   ;D ;D ;D ;D




Litt respons fra forumledelsen ønskes(høvding eller noe). Har vert helt knyst hittil... ;)
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Føles litt som en snakker for døve ører :p ::) 8) (hifisentralen sine altså ;))

Føler tiden er inne for at de kommer med en kommentar snart ;)
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Ser ikke problemet.
Dersom man har en reportasje eller test som man vil legge ut, er det bare å spørre høvdingen om tilgang til området.
Vi kan vel ikke forvente at HFS skal holde serverplass for alle de bildene som vi laster opp?
Synes forumet fungerer veldig fint teknisk sett.
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Ser ikke problemet.
Dersom man har en reportasje eller test som man vil legge ut, er det bare å spørre høvdingen om tilgang til området.
Vi kan vel ikke forvente at HFS skal holde serverplass for alle de bildene som vi laster opp?  
Synes forumet fungerer veldig fint teknisk sett.
Det er ikke snakk om at HFS skal holde av serverplass for bilder. ;) , så dette er ikke et argument som jeg synes holder vann (selv om jeg ser nytten av at det hadde vert mulig, men jeg innser at dette fort kan blir kostbart for HFS)
Det det er snakk er å ha en egen avdeling for bildetråder ;D på forumsiden, ikke under omtaler...

(Omtalerbiten er jo nesten ikke i bruk av noen, og det er i realiteten ikke mange innlegg der :p. Det virker som om folk vegrer seg for å legge ut ting der siden det da må ha et mer "profesjonelt"/mer gjennomtenkt preg.)

Tanken bak en bildetrådavdeling er at utformingen på tråden skal vere som før, (feks som en del bildetråder på DIY i det siste ;D ;D) bare at alle disse trådene som inneholder bilder(øker lesergleden betraktelig synes jeg) blir samlet på et sted. Slik det er nå vil disse "forsvinne" mellom alle de andre trådene.(pluss at om en går inn på bildereportasjer siden er en garantert å finne tråder med bilder der siden dette må være regelen for å kunne starte en tråd der, dette vil jeg finne veldig positivt)

Det er bare å kikke over på andre fora, feks http://www2.hififorum.nu/forum/forum.asp?FORUM_ID=25, for hvordan det hele fungerer, og jeg synes det fungerer kjempebra der.  ::)

Meningen med en slik avdeling er ikke nødvendigvis at det skal vere en ferdigutviklet test/reportasje, men at tråden blir til underveis etter at en har tatt noen bilder. Så kan folk kommentere underveis(som før) og gi råd og tips. (dette om det er en DIY tråd eller lignende)

Det er også mulig å lage en medlemmenes annlegg bit under denne avdelig der det blir mulig for medlemmene å beskive annleggene sine mer en det går nå pluss at en kan få tilbakemelding på ting...


Ser ut på avstemmingen at det er ganske mange som er enige med meg eller hva??

Ha en ellers god natt 8)
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Intet nytt under solen ??? :-/ :p :p ::) :eek: ;) :D ;D ;D ;D ;D    




Haaallllllooooo hifisentralen


                                                                  er det noen hjemme?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.880
Antall liker
5.726
Torget vurderinger
1
Det har vært flere som har spurt om dette tidligere, og inntil videre blir det ikke opprettet noen egen avdeling for bilderepotasjer, men det kommer i en senere oppgradering av forumet.

Vi forstår behovet, men vær vennlig og ikke spør mer om dette nå. Vi lover å komme tilbake til dette.

Mvh
Høvdingen
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Det har vært flere som har spurt om dette tidligere, og inntil videre blir det ikke opprettet noen egen avdeling for bilderepotasjer, men det kommer i en senere oppgradering av forumet.

Vi forstår behovet, men vær vennlig og ikke spør mer om dette nå. Vi lover å komme tilbake til dette.

Mvh
Høvdingen
Ok , takker for svar ;D ;D ;D    Ingen sure miner her i gården :D
 
R

RODA

Gjest
Hehe

Master...... har du sett " the Shawshank redemption " ??

Han maste på bøker fra fengsels-styret med ett brev i uka over laaaaaang tid. Tilslutt fikk han noen få bøker slik at han skulle slutte å mase. Da sendte han 2 brev i uka...... ;) ;D ;D ;D

R
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Hehe

Master...... har du sett " the Shawshank redemption " ??

Han maste på bøker fra fengsels-styret med ett brev i uka over laaaaaang tid. Tilslutt fikk han noen få bøker slik at han skulle slutte å mase. Da sendte han 2 brev i uka......  ;) ;D ;D ;D

R
He he.... ;D ;D ;D ;D

Har nok ikke sett den nei... ;)


Tror jeg har gitt opp for øyeblikket :p
 

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
Venter på fortsettelsen
Tror ikke det blir så mye fortsettelse å snakke om ;) (fra min side iallefall)
Det virker som om hifisentralen har bestemt seg, og da gidder ikke jeg å mase mere... ;D ;D

Jeg respekterer deres avgjørelse 8)
 
Topp Bunn