Flott oppsett! Hvilke Grand er det?
Takk Zulu. Det er Respons Grand i trykkammer utgave. I mitt eie fra de var nye i 1990, men med oppgradert mellomtone og Beryllium diskant fra senere år.Flott oppsett! Hvilke Grand er det?
Meget interessant. Ser etter Respons selv.Takk Zulu. Det er Respons Grand i trykkammer utgave. I mitt eie fra de var nye i 1990, men med oppgradert mellomtone og Beryllium diskant fra senere år.
Jeg kjøper lenestolen. Vakker. Fint anlegget også såklart.Vis vedlegget 880033
Aktivt hornoppsett med slobs i bunn. Tegnet av HR og bygget av Bakken&Casey.
Radian 950 beryllium i mellomtone og oppover. Neste år kommer det nok en Radian diskant også. 2x18sound 12NB1000 og 2xJBL 2226H i bassen. Groundsound DCN28 med Valvet E2 til topp og Anaview 1000/2600 til bassene. Bauer DPS2 med Rega 250 og DV Karat17D3 og Puffin riaa. Enkel lånedac til strømmingen.
Øjjjjj, kom å snu plata......Kudos, @Bjerre . Fantastisk bygge!
...
Et moro med mobil-bilde av stuens stereovegg/gangareal ut til terrassen:
Man har jo alltid prosjekter på gang, som ettertørking av LPer og fruer som plasserer utelykter på subwoofere.
Utrolig lekre i rødt! Morsomt at vi i hvert fall er to som har Three/BXT her på HFS. Bruker du noe romkorreksjon?Kii three BXT
Vis vedlegget 896908
Ja synes de er rålekre i denne rødfargen. Første gangen jeg har gått for noe annet enn svart. Har en trøblete stue som jeg ikke fikk til med med mitt forrige oppsett. Veldig mye bass i høyre hjørne. Med Kii er dette nesten eliminert. Har -9 dB i boundry EQ på høyre HT. Funker bra det. Ikke noen annen rom korreksjon.Utrolig lekre i rødt! Morsomt at vi i hvert fall er to som har Three/BXT her på HFS. Bruker du noe romkorreksjon?
Takk for komplimentet @Stover . Jeg har fortsatt NAC72/180/ombygd Snaps og Totem Arro som står i skapet. Brukes normalt sett i TV-stua. Og en Aro arm til overs. Men jeg kommer nok ikke tilbake til fullt Naimoppsett med ørten bokser, selv om aktiv drift gir endel bokser det også. Men ikkenoe er hugget i stein. God vår.Chalshus...... kanskje ikke riktig arena, men allikevel..... hvor befinner du deg nå lyd-/ musikkmessig ift Naimtiden?
Kun nysgjerrig og senker skuldrene av å se rommet