Kjetil-A
Overivrig entusiast
Tusen takk det er reference 7kLiker høyttalerene dine. Største Vento?
Tusen takk det er reference 7kLiker høyttalerene dine. Største Vento?
@Jon får ta kontakt så får vi prøve å smugle han over grensenPå tide dere i Mysen tar opp tradisjonen med grenseloser
Hvorfor forsvant Thivan Labs?
Og med Chris Cornell på skjermen. En av mine største helter som så tragisk valgte å ende sitt eget liv.Ny tråd siden sist jeg var aktiv! Alltid gøy å se hva som befinner seg rundt om!
Nå og før hos meg;
Anlegget er blitt ett lifestyle-anlegg kontra for typ 2 år siden. (Har rør-utstyret enda lagret)
Nøj Tabte helt pusten da jeg så dit anlægNy tråd siden sist jeg var aktiv! Alltid gøy å se hva som befinner seg rundt om!
Nå og før hos meg;
Anlegget er blitt ett lifestyle-anlegg kontra for typ 2 år siden. (Har rør-utstyret enda lagret)
Vis vedlegget 760426
Vis vedlegget 760424
Thivan er et vidunderligt sæt højttalere.Hvorfor forsvant Thivan Labs?
Vakker den Audio Research forsterkeren din Jesper. Er du fornøyd?
Liker det rocka ølskapet ditt, var på nippet til å kjøpe et sånt selv.
kjøleskapet funker fint. Synd det er tomt nåLiker det rocka ølskapet ditt, var på nippet til å kjøpe et sånt selv.
LaScala har jeg hatt og solgt, angrer fælt!
Den hvite "platespilleren" på fremsiden av benken må være unik?Orket ikke rydde først ... Har skjedd en del utskiftninger siden innlegg #21 for ett år siden. Den gang 90-talls Luxman A384-forsterker og Hegel HD11-DAC, nå komplett Rega-elektronikk. Dette er artige saker og spiller veldig, veldig bra.
Vis vedlegget 795762
Det er hula si. Dang.
Trodde det var platene som skulle henges opp til tørk, ikke cover.. Velkommen hjem forresten, tror du kler roen der nede mye bedre enn en Bergans type rød fjell..