Billig rom til leie på Horten messen - utstiller eller privat

Hifisentralen har leid Rom 312 (Privaten) på Horten messen 2024, men har ikke mulighet til å stille i år. Dette rommet har et nokså stort lytterom (ca 25kvm) + eget stort soverom + bad, og vi fremleier rommet for kr. 4000 + mva (kr. 5000) til enten en utstiller eller privatpersoner.

Selve rommet er en "suite" på toppen av Hotellet, og det er et veldig godt rom rent lydmessig, men kan også brukes av privatpersoner som skal besøke messen.

Ta kontakt hvis du/dere er interessert.

Mvh
Høvdingen

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.578
Torget vurderinger
3
Rommet inneholder soverom og utstillings rom.

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Antall liker
13.814
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Hvilket rom nr?
Jeg har knapt med tid, da jeg prioriterer excellent sosialt samvær i casa Chalsus i mårra.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.105
Torget vurderinger
2
Hvis det siktes til rommet jeg skulle hatt, så er det 312 - Privaten - helt på toppen av hotellet

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Antall liker
13.814
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Prøvde bare villede bergfinn
321, eller 312?
Bestem dere.
Jeg har aldri vært i Horten, så jeg skjønner ikke bæra.
...er det mulig å parkere i området uten at tusenlapper flyr veggimellom?

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Antall liker
16.847
Sted
Langesund
Ring meg når du er I resepsjonen så skal jeg geleide deg trygt forbi alt skrotet

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
6.105
Link til alle artikler
53
Høvdingen sine annonser
Bransjenyheter
Viktig melding 2

Viktig melding 2

• 20
Hei folkens. Frem og tilbake er forvirrende, men jeg har gått tilbake til versjonen som vi mistet på lørdag. Jeg skjønner at enkelte sikkert vil bli litt frustrert, men det vil isåfall være 1...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

• 6
HIgh End Munich 2024 - Dag 3. Da har siste dagen kommet for Høvdingen, og jeg fortsetter å være imponert over dette arrangementet, og hele opplegget er særdeles godt gjennomført. En vil se...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

• 6
Nedenfor kommer en del bilder fra High End Munich 2024, og dag 2 er nå overstått. I morgen (lørdag) vil det åpne for folk som ikke er tilknyttet Bransje eller Presse. Dette blir et litt kort...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

• 18
HIgh END Hi-Fi SHow i Munich 2024 er i full gang, og jeg har lagt ved en rekke bilder som viser en del av årets utstillere. Bildene dekker nesten alle rom fra 2 etasje. Det har vært en lang og...
Fortsett
Bransjenyheter
Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

• 0
Velkommen til Hifisentralen på Oslo HiFi Show 16-17 mars 2024. Vi håper du tar en tur innom Rom 102 :) Vi vil vise frem produkter fra Eversolo, Topping og Krix (høyttalere). Mvh Hifisentralen...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

• 0
I dag er den store dagen, og sjekk våre tilbud i nettbutikken. Se også våre nyheter angående Eversolo streamere :) Har du spørsmål eller ønsker, så er det bare å ta kontakt: Email...
Fortsett
Topp Bunn