Nå begynner det å bli langt tilbake for husken... Men jeg minnes den jeg lånte av @sclalars hadde 3-4 minutter pr runde.
Da rakk vannet å renne av sånn at det ikke vætet platelabel.
Men det kan se ut som den du har bestilt har pakninger som fikser det.
Hm........ litt ulike meiningar om rundetid altså.Eg har satt min til 7 min pr runde.
Egentlig ikkeHm........ litt ulike meiningar om rundetid altså.
No fann eg endeleg den tråden. Kjempebra! Har tenkt langs same linjene. Viktigaste forskjellen vil bli at spindelen ikkje vil få lager på vanlig måte, men ligge mot to små lager på eine sida og på drivsida vil eit drivhjul på spindelen ligge mot drivhjul på motormodul og eit "slavehjul" med spor. Takk for mange tips og div informasjon!Du må geare 1/4 i så fall. Dvs regne ut/måle omkrets på driv- og slavehjul. Driv må da ha 4x diam av slavehjul. Akselen/spindlen platene står i må gå 4x raskere enn motor.
På den vasker jeg bygde lagde jeg en gearkasse med noen drev jeg hadde, slik at jeg fikk 4 omdr/min v12v
Det eg hadde var noe helt annet, løsmasse aktig og helt ubrukligDen filtmatten jeg har brukt og klippet til er til akvariefilter - og den røyter IKKE .
Og som det kanskje ikke fremgår så godt på bildet har jeg en bit fin-filter duk i tillegg som tar de små partiklene.
I og med at jeg allerede hadde filtermaterialet, så ble kostnaden av denne løsningen kr 1,50, som var panteverdien av flaska nå jeg lagde den.
Hvordan fikk du sendt denne til Norge, og hva var fraktkostnaden? 98 EUR + moms er ganske billig. Jeg får ikke svar fra selgeren.Fann denne og kjøpte, ikkje så gal pris:
VEVOR Ultrasonic Cleaner 6L Ultrasonic Cleaner Cleaner Cleaner 865472322780 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for VEVOR Ultrasonic Cleaner 6L Ultrasonic Cleaner Cleaner Cleaner at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det står tydelig at han ikkje sender til Norge og dei fleste andre land, har vel gått på en corona smell i høst tipper eg.Hvordan fikk du sendt denne til Norge, og hva var fraktkostnaden? 98 EUR + moms er ganske billig. Jeg får ikke svar fra selgeren.
Totalt 1331,50. som det står i innlegget 07.08.Hvordan fikk du sendt denne til Norge, og hva var fraktkostnaden? 98 EUR + moms er ganske billig. Jeg får ikke svar fra selgeren.