Cerwin Vega DC-12 burde gå å få for 5000kr. Husk bare en kraftig forsterker som tåler belastning, gjerne ned mot 2 ohm. DC-12 er av mange regnet for å være mer musikals enn Dc-15.Hjemmekontor
FLH 15, ja de har jeg sett dukke opp noen ganger, kanskje verdt å prøve de
Er det noe cerwin vega som er verdt å prøve?
DC 12 kostet vel 6.000,- når jeg hadde dem på 90-tallet. Sykt hvis de fortsatt er verdt nesten like mye.Cerwin Vega DC-12 burde gå å få for 5000kr. Husk bare en kraftig forsterker som tåler belastning, gjerne ned mot 2 ohm. DC-12 er av mange regnet for å være mer musikals enn Dc-15.
Brukt PA med 15" er det du trenger og havner godt innenfor budsjett....Trenger noe morsomme høyttalere på kontoret, helst noe med 12 eller 15", er det noe som har noen god ide?
Brukes til musikk når jeg jobber, samt youtube etc
Pris: max 5000kr, brukt
Ja.......men det er jo helt logisk og normalt....vil helst bruke forsterkeren jeg har (og ikke får solgt)
Eller nostalgiAt folk vet ikke hva de driver med? ;p
Mener du det seriøst?Behringer har svinbillige passiv PA. men ser ikke særlig ut og har naturlig nok ingen dypbass.
Behringer EUROLIVE B215XL - Evenstad Musikk
1000W 2-veis PA-høyttaler 8 ohm 15" kraftig basselement 1.75" titan kompresjonsdriver Fungerer også som gulvmonitor Vekt: 17.6 kg...evenstadmusikk.no
Svaret er JA !!!Mener du det seriøst?
Er virkelig noen passive pa til 1600kr stk i 2022 bedre enn gammel cv?
Cerwin Vega høyttalere, spesielt de som er made in USA har rett og slett steget i verdi de siste årene.DC 12 kostet vel 6.000,- når jeg hadde dem på 90-tallet. Sykt hvis de fortsatt er verdt nesten like mye.
Jada, var bare en spøk fra min side. Husker bare at jeg kjøpte meg inn i CV hypen jeg også, men ble ganske underveldet når jeg fikk dem hjem og spilte på dem. Til denne dag har jeg alltid angret på at jeg ikke kjøpte Snell E IV isteden den gangen.Eller nostalgi
I allefall når jeg vokste opp var dette saker, ble alltid en bedre fest med cerwin vega
Ja, virker sånn. Greit nok det, men jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kjøper Klipsch isteden som tross alt er en del mer allsidige.Cerwin Vega høyttalere, spesielt de som er made in USA har rett og slett steget i verdi de siste årene.
Jeg har fire Behringer B215XL til hjemmekinoen, og med en Anaview i nakken spiller de rett og slett sjokkerende pent. Men som du sier spiller de ikke veldig langt ned i bassen, behøver en sub for å fylle ut skikkelig.Behringer har svinbillige passiv PA. men ser ikke særlig ut og har naturlig nok ingen dypbass.
Behringer EUROLIVE B215XL - Evenstad Musikk
1000W 2-veis PA-høyttaler 8 ohm 15" kraftig basselement 1.75" titan kompresjonsdriver Fungerer også som gulvmonitor Vekt: 17.6 kg...evenstadmusikk.no