Loceng
Medlem
Noen som vet om steder, gjerne på nettet, hvor man kan kjøpe billige og gode XLR kabler?
Det er jo veldig enkelt hvis du har en sånn butikk i nærheten.Gå til nærmeste instrument- / gitarbutikk. Der får du profesjonell kvalitet for få kroner.
Takker for den vinagunnerTa kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
TakkerKan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Da får jeg prøve et par og da.Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Furchen er fast følge hos band kompisen, godtlydende gitarer. Spesielt god å traktere. Jeg havner stadig på etterfest med den..ps: holdt på å ramle utpå en Furch stålstrengs også, men den hadde ikke XLR så den fikk stå
Canare XLR, Star Quad mikrofonkabelNoen som vet om steder, gjerne på nettet, hvor man kan kjøpe billige og gode XLR kabler?
Ja, hva har du å tape? Spør om du kan deponere på dem. Regner med at du må selv bekoste porto, men du har da den utvilsomme fordelen å kunne sammenligne/prøve ut i eget oppsett. Men spør, jeg aner ikke hva slags policy Hb 52 har.Da får jeg prøve et par og da.Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Lager han rca kabler også?Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Kabler mottatt og testet, rimelig pris og godt arbeid utført av Hb52Lager han rca kabler også?Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Trenger et par gode og billige fra platespiller til riaa...
Takker for den!Kabler mottatt og testet, rimelig pris og godt arbeid utført av Hb52Lager han rca kabler også?Kan også anbefale Hb52! Veldig fornøyd med mine XLR kabler fra han!Ta kontakt med Hb52 her på HFS. Han mekker dem i dine ønskede lengder. Han har sikkert et sett ferdig liggende som du kan prøve og sammenligne
Trenger et par gode og billige fra platespiller til riaa...