Har ønsket å prøve det jeg også, men det blir liksom ikke noe av en eller annen grunnHar Biltema kobber bremserør som høyttalerledninger for moro skyld, funker strålende.
Nå fikk jeg lyst på kvikksølv-fyllte bremserør, i bommul i olje i silke..!Har ønsket å prøve det jeg også, men det blir liksom ikke noe av en eller annen grunn
Er det noe du kjøper ferdig ? link etc ?Platevasker in progress. Venter bare på motor og spindel til å sette platene på.
Vis vedlegget 691700
Brukte slike FLEXI A-PLATE men har ogso laga nokon med "hunton nativo 100mm"Hm... det der var faktisk en veldig god ide! Hva slags Rockwool plater har du brukt?
Syntes det er litt hul lyd i dem.Har Biltema kobber bremserør som høyttalerledninger for moro skyld, funker strålende.
Jeg det er nok greit med plater som er litt stivere enn vanlige A-plater.Jeg bruker disse.
https://www.bauhaus.no/lydplate-rockwool-95x595x1195mm
Fyller du de med bremsevæske får du litt mer ro i lydenHar Biltema kobber bremserør som høyttalerledninger for moro skyld, funker strålende.
Stiver av med ramme. Det hele skal henge på veggen bak lytterposisjon. 240x140Jeg det er nok greit med plater som er litt stivere enn vanlige A-plater.
Uansett en veldig god ide å lage absorbenter på denne måten. Det skal testes!
Men ikke spill for agressiv musikk, da begynner de å koke...Fyller du de med bremsevæske får du litt mer ro i lyden
Jeg hadde håpet å unngå ramma da serru. Men en mulighet kan jo være å lime en Rockwool plate på en bit OSB-plate og så trekke hele greia med høyttaler-filt.Stiver av med ramme. Det hele skal henge på veggen bak lytterposisjon. 240x140
Feil, det bare bremser dynamikken. På den anne side, rørene er trolig så tynne at de trolig kan benytes som kablerFyller du de med bremsevæske får du litt mer ro i lyden
Jeg hadde håpet å unngå ramma da serru. Men en mulighet kan jo være å lime en Rockwool plate på en bit OSB-plate og så trekke hele greia med høyttaler-filt.
Hvilken dimensjon er det på de lektene?
...eller Nille.Lurer på når vennetråden for Plantasjen blir igangsatt.