Ja, det er deilig å sitte og kjenne det gjør litt vondt her og der...Takker, blir forhåpentligvis også hakket flottere etter litt TLC.
Selv om det selvfølgelig ikke er særlig avslappende, så er det jo litt digg å kunne lene seg tilbake på slutten av dagen med en kald pils og nyte resultatet![]()
planen er å møblere litt mindre enn før for å holde det litt mer luftig, men hifien vil vel uansett ta opp 50% av rommet.God plass ser jeg - helt til du hiver inn en røys med møbler.
Gratulerar med USM, ser otroligt bra ut! Får väldig lust att ha vinylen den vägen när man skal bläddra. Har du köpt lokalt?Anlegget er ikke oppe å går enda, da jeg venter på ny media PC, (og sofa) men det nærmer seg!
nytt kort er loddet på plass
Vis vedlegget 451095
og nytt møbel er kjøpt inn, med plass til to kverner og de mest "populære" platene.
kommer til å bruke mono PU på NRK spilleren og Stereo på SP10'en.
Vis vedlegget 451096
luksus
Vis vedlegget 451097
Supert! Vad kommer en slik sektion på med vintagedelar? Må den förankras i bakkant så den inte tippar?@crosswind
Takker - er ekstremt mye deiligere å bla i plater med slike skuffer, fremfor sidelengs ala. expedit, selv om jeg nok kommer til å ha vanlige hyller til å oppbevare resten av vinylen foreløpig.
siden jeg gikk for den dype varianten (50cm) er det vel plass til rundt 75 plater per arkivkasse, altså rundt 300 plater i alt.
kjøpte den hos studio 3M i Sandvika.
De har lageret fullt av vintage deler (koster halvparten så mye som nye deler), så de satte den sammen i en fei nå i dag.
fikk forresten litt mer igjen på skatten enn jeg hadde trodd, så vurderer o jeg skal være såpass vill og gal at jeg går til innkjøp av noen akustikkprodukt ala. Modffractal for å ha på veggen bak anlegget i steden for bilder...![]()
Vis vedlegget 451099