Blått i mørke.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.981
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Rudi skrev:
............ jeg hadde ikke pengene når toget gikk.......... men jeg la ut kjerringer, svigerforeldre og unger og allt tilsalgs, prøvde og selge sjela mi også, men djevelen sa at den var altfor full av hifi-dille til at noen ville ha den ;D

Har hatt de en stund nå, men det er først i dag de har blitt plassert der de skal stå inntil jeg får en ny "god" ? ide.

De spiller veldig annerledes enn nesten allt annet av relativt grovt forsterkeri jeg har hatt........ liksom mere mykt og finkornet med masser av nærhet og realisme, alt i alt et bra kjøp og ikke minst bedre enn jeg forventet. Så nå er Krell'en blitt reserve forsterker, den er god og ta frem når det blir for kaldt i lytterommet ;)
;D
Bra at noen bare hopper ut i det Rudi.
Jeg hadde ikke så mange...bare meg selv å kaste ut og djevelen ville ikke drive å fjase mer med sjela mi..... ::) ;)

Geir_O

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
19
Er det ikke meningen å ha litt flere bilder her ??? Er det B&O eller noe slikt ???

Mvh
Geir

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
2.778
Torget vurderinger
4
mteinum skrev:
Er det ikke Hovland da?

Men skulle gjerne sett noen flere bilder av komponenter, og gjerne oversiktsbilder...

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.681
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
grattis... de tar seg steike godt ut, BÅDE i mørket og i lyset :)

Geir_O

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
19
Se der ja. Det så jo solid ut. Ikke no 7,5 wattere det der nei ;D Sikkert ikke lenge til vi får bilder av herlighetene. Også sammen med vinyl, pre, kabler og rom. Dette blir nok bra :D

Mvh
Geir

Topp Bunn