Academic_South
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 23.10.2013
- Antall liker
- 402
Jo, men slik blir det jo ganske ofte her på hifisentralenEr vi ikke litt OT her nå?
Jo, men slik blir det jo ganske ofte her på hifisentralenEr vi ikke litt OT her nå?
Det motsatte av blue monday.Hva er black Friday ?
Ok, nå som kjøpefesten er over...Mens rusen fortsatt sitrer i kroppen, fortell nå hva dere har fått kloa i da?
Tok kjøpetrangen overhånd slik at man angrer dagen derpå, eller sitter fortsatt gliset fra øre til øre?!
Og julehandelen sparkes i gang med Black Friday. Hvis du ikke vil handle, er det bare å la være. Triks? Det er ingen skjult agenda her. Bare: "i dag er ting på tilbud, og vinsatser på å selge masse".Enda et triks fra handelsstanden? Det må da for faen holde med julehandelen...!?!
Grattis!!! Satt å kikket på det tilbudet i hele går, men til slutt klarte jeg å få meg til å blåse 44k på en tv. Men herrigud som det frista!!!!!!Jeg var veldig fornøyd med meg selv. Kom hjem fra jobb med en microbølgeovn til 499.-, ikke store utlegget med andre ord....
Vel..... Det var helt til jeg så en 84" UHD TV til en sterkt redusert pris! Nå er alle pengene jeg hadde planer om å bruke på DAC/Pre borte, men regner med at det blir glemt når jeg endelig får tilbake kino følelsen i stua! ������������ Er vel ikke hver dag man "sparer" 60K på en TV? Jeg har i hvertfall lært av min andre halvdel at man sparer når man handler på salg...... 8)
Jo takk!Grattis!!! Satt å kikket på det tilbudet i hele går, men til slutt klarte jeg å få meg til å blåse 44k på en tv. Men herrigud som det frista!!!!!!Jeg var veldig fornøyd med meg selv. Kom hjem fra jobb med en microbølgeovn til 499.-, ikke store utlegget med andre ord....
Vel..... Det var helt til jeg så en 84" UHD TV til en sterkt redusert pris! Nå er alle pengene jeg hadde planer om å bruke på DAC/Pre borte, men regner med at det blir glemt når jeg endelig får tilbake kino følelsen i stua! ������������ Er vel ikke hver dag man "sparer" 60K på en TV? Jeg har i hvertfall lært av min andre halvdel at man sparer når man handler på salg...... 8)
Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.Spurte om Black Friday-tilbud på et par varer hos Evenstad. Får nå 10% rabatt på de forspurte varene, som må bestilles innen utgangen av dagen i dag.Evenstad Musikk kjører "få ditt eget Black Friday tilbud". Om det er noe du er interessert i så send de en mail og be om et godt tilbud. Selv venter jeg på tilbud på 3/4 gitar til guttungen. Avshop hadde noe lignende i høst, og der var det i alle fall mye å hente (for meg).
http://evenstadmusikk.no/
Synes dette er en grei måte å gjøre det på, så får man tilbud på det man faktisk vil ha.
Helt enig. Jeg syns prisen på varene var god nok (satt ned med 40% fra før) og spurte om de kunne gjøre noe med frakten istedet. Endte opp med gratis frakt (mot 200,- normalt). Fint avslag det. Gitaren til poden ankom i dag forresten. Har ikke fått kikka på den enda.Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.Spurte om Black Friday-tilbud på et par varer hos Evenstad. Får nå 10% rabatt på de forspurte varene, som må bestilles innen utgangen av dagen i dag.Evenstad Musikk kjører "få ditt eget Black Friday tilbud". Om det er noe du er interessert i så send de en mail og be om et godt tilbud. Selv venter jeg på tilbud på 3/4 gitar til guttungen. Avshop hadde noe lignende i høst, og der var det i alle fall mye å hente (for meg).
http://evenstadmusikk.no/
Synes dette er en grei måte å gjøre det på, så får man tilbud på det man faktisk vil ha.
10% er bedre enn ingenting, særlig når man selv kan velge varene man vil ha.
Nei, du brukte mer penger på det kjøpet den dagen, enn om du ikke hadde kjøpt i det hele tatt... så du sparte ingentingTil alle som sutrer over amerikanske tradisjoner, triks fra handelstanden etc, jeg sparte 3107,- pga Black Friday, så jeg er veldig fornøyd!
Men selv om 10% er bedre enn ingenting, var det ikke nok til at jeg gadd å benytte meg av tilbudet. Hadde det vært 20%, kanskje. Hadde det vært 25% + gratis frakt, definitivt.Helt enig. Jeg syns prisen på varene var god nok (satt ned med 40% fra før) og spurte om de kunne gjøre noe med frakten istedet. Endte opp med gratis frakt (mot 200,- normalt). Fint avslag det. Gitaren til poden ankom i dag forresten. Har ikke fått kikka på den enda.Fikk du tilbud fra Evenstad?Enig i det, men meg har de ikke svart enda.... Når det er sagt så er ikke akkurat 10% noe å rope hurra for.
10% er bedre enn ingenting, særlig når man selv kan velge varene man vil ha.