Black Friday

Kommentarer

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.604
Sted
Endor
Jeg tror vi er venner men jeg kan ikke kjøpe nye forsterkere nå (minimum er brokoblede Bladelius Ymer mk ii)

PeterDa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2020
Antall liker
454
Sted
Minhus
Blackfriday,week,month,year... no thank you.
Noen ganger toilldag er mer en nok.
Har ikke venner på facebook heller, jeg gjør ikke asosialemedier.

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.511
Torget vurderinger
6
Jeg tror vi er venner men jeg kan ikke kjøpe nye forsterkere nå (minimum er brokoblede Bladelius Ymer mk ii)
Da må det bli et par monoblokker av den nye Ymer som kommer;) Kan ikke brokoble Ymer da Ymer er ekte symetrisk ballansert. Dvs. at både plus og minus perioden er aktiv helt frem til høyttalerene.

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.604
Sted
Endor
Da må det bli et par monoblokker av den nye Ymer som kommer;) Kan ikke brokoble Ymer da Ymer er ekte symetrisk ballansert. Dvs. at både plus og minus perioden er aktiv helt frem til høyttalerene.
Kan jo alltids biampe da 😎
Men det MÅ spille bedre enn Adyton Cordis 1.8 Signature 🤔

Er de beste Bladelius på det nivået? 🤔

• Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.511
Torget vurderinger
6
Kan jo alltids biampe da 😎
Men det MÅ spille bedre enn Adyton Cordis 1.8 Signature 🤔

Er de beste Bladelius på det nivået? 🤔
Den nye Ymer som kommer har vi allerede solgt noen av. Da heter den Ymer SP som Bladelius og jeg har jobbet en stund med. Kun blitt solgt og levert til Norge som en spesialversjon (SP). Kan også leveres som mono.blokker med høyere effekt (y)

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.511
Link til alle artikler
277
nat sine annonser
Bransjenyheter
NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

• 21
Norsk Audio Teknikk og @Gjallarhorn Audio er de første som har fått inn de to minste modellene av det nye PMC Prophecy-serien. Det er Prophecy 1 og 5 som har kommet inn. Prophecy 7, 9 og C kommer...
Fortsett
Bransjenyheter
Hos PMC så står alt på hode om dagen...

Hos PMC så står alt på hode om dagen...

• 6
Hos PMC så står alt på hode om dagen med produksjonen av den nye Prophecy-serien og snart er dem på vei til Norge. Hvor vil man kunne høre på den nye Prophecy serien? Gjallarhorn Audio i Asker...
Fortsett
Bransjenyheter
Da er prisene på PMC sin nye Prophecy klare.

Da er prisene på PMC sin nye Prophecy klare.

• 9
Priser PMC Prophecy-serie, Prophecy 1. Kr 40.995.- Pr.Par. Prophecy 5. Kr 64.995.- Pr.Par. Prophecy 7. Kr 93.490.- Pr.Par. Prophecy 9. Kr 126.995.- Pr. Par Prophecy C. Kr 32.490.- Pr. Stk.
Fortsett
Bransjenyheter
Prophecy: Splitter ny serie fra PMC

Prophecy: Splitter ny serie fra PMC

• 32
Hear the Future er slagordet når PMC nå lanserer sin splitter nye høyttalerserie Prophecy. Den består av helt nyutviklede høyttalere-serie, totalt fem modeller hvorav en senterkanal, en...
Fortsett
Bransjenyheter
London calling!

London calling!

• 0
Grunnet PMC produktlansering av en helt ny høyttalerserie i London. Så holder Norsk Audio Teknikk stengt onsdagen 4 og torsdagen 5 desember. Det er snakk om et helt nytt høyttaler konsept og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk. Black Friday!

Norsk Audio Teknikk. Black Friday!

• 0
Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien 12. Inngang A1. 1412 Sofiemyr Tlf: 22200095 Mail: morten@norskaudioteknikk.no Web: www.norskaudioteknikk.no Facebook...
Fortsett
Topp Bunn