Jabba_Jabba
Overivrig entusiast
Grattis igjen. Siden den kan oppgraderes via nettet så er jo mulighetene mange. Det var jo tidlig snakk om radiomuligheter, men fjernkontrollen som aldri kom tok sikkert mye tid.teamnovak skrev:Da var Embla'n installert i oppsettet, førsteinntrykket er bra, virker til å være en veldig brukervennlig og oversiktlig komponent.
Ifølge Hi-Fi Consult så ligger den innebygde preen et sted imellom Saga og Idun, så at den foreløpig føles bedre er jo ikke så overaskende.teamnovak skrev:Driver nå og tester den innebyggde pre'en opp mot Bladelius Saga'n som jeg hadde fra før - litt tidlig å komme med noen konklusjon, men jeg syns sålangt Saga'n har mere ro og kropp i lydbildet.
Hmm! Har ikke opplevd at den har låst seg, og touch-skjermen den er det heller ikke noe problemer med. Det tar riktignok noen sekunder etter at skjermbildet er oppe før du kan bruke den, men det regner jeg som normalt.teamnovak skrev:Embla'n har det med å låse seg noen ganger og tuch-skjermen kan av og til slutte å virke, noen som har opplevd det samme?
Siste software oppdatering er også innstallert.
Håper det løser seg med de problemene som du opplever og at det siden blir bare fryd og gammen.
Morten