Virgolate skrev:
Soundgarden er en drittkjede! Det eneste bra butikken dem har, er en liten en i Sandnes...meget god service og hjelpsomhet. Soundgarden ved kvadrat er en annen sak, med null i service, folk som ikke gidder sette opp høytalere så jeg kan høre, sitter heller og gomler i seg mat..latterlig! Hvis du er blitt lurt forundrer det meg ikke, noen butikker i den kjeden er slepie som F...
Jeg har en helt annen erfaring med Soundgarden i Sandnes
I fjor rett før påske bestillte jeg System Audio Ranger til kampanjepris 14 995,-. Betalte kr 8000,- som forskudd. Ble forespeilt levering innen 2 uker. Denne tidsfristen holdt ikke, jeg prøvde å få annullert kjøpet, men Soundgarden mente jeg hadde en bindende avtale. Ble fortalt at disse ble bestillt fra Danmark
kun for meg, noe som var ren løgn da Soundgarden Sandnes og Soundgarden ved Kvadrat tok inn ca 15-20 par.
I mellomtiden mens jeg ventet så ble prisen (på Soundgarden's nettside) satt ned til kr 12 995,-. Selger i butikken i Sandnes sa at jeg selvfølgelig skulle få til denne pris. Jeg ventet og ventet, kranglet og kranglet. Oppgitt innså ut at jeg ikke kom noen vei, Da høyttalerne omsider ankom så måtte jeg betale kr 14 995,-. Selger sa at tilbudsprisen på 12 995,- var en feil.
Selvfølgelig så får denne butikken aldri mer besøk fra meg, og akkurat det tror jeg selger er ganske glad for, LOL
EDIT, jeg tror at det er/var sjefen hos Soundgarden Kvadrat som også er leder for butikken i Sandnes, for selger måtte hele tiden ringe til den butikken før jeg fikk noe som helst svar. Han kunne ikke ta noen avgjørelser på egen hånd.
----
I fjor var jeg hos Soundgarden ved Kvadrat og kjøpte Nordost Blue Heaven høyttalerkabler til ca kr 4500,-
En uke etter kjøpet ble prisen satt ned til ca kr 2500,-
I forrige uke var jeg innom sammebutikk og kjøpte et par Red Dawn høyttalerkabler, ordinær pris kr 7990,-, jeg fikk dem for kr 3990,-
Selger sa stolt "nå får du disse til en meget bra pris", sant nok, men jeg kunne ikke dy men så jeg svarte; "det går opp i opp med i fjor da prisen på Blue Heaven ble satt ned 2000 kroner en uke etter at jeg kjøpte dem..."
-----
Også i fjor, kjøpte en Regar P1 platespiller hos Komplett.no., kr 2995,-
To dager etter at platespilleren var sendt mottok jeg en e-mail fra Komplett der de sa at jeg skulle få kr 500,- tilbakebetalt fordi prisen nå var satt ned til kr 2495,-
Slik skal det gjøres, seriøs og bra butikk