Det følgjer vel av definisjonen av rørsle, det var difor eg ikkje spurde. Men vi rører oss diverre alltid.Ellers kjennest det som ein god tanke at tidlaus er utan røyrsle. Det som ikkje rører seg kan då vera tidlaust.
Da du postet dette innlegget i begynnelsen av mars lo jeg godt av kombinasjonen tekst og bilder. Syntes det var såpass morsomt at jeg lagret bildene, og i dag dukket de opp igjen da jeg kikket gjennom biblioteket på iPaden. Det var ikke fritt for at latteren meldte seg på ny. Festlig katt med et ubetalelig ansiktsuttrykkSom du vil:
Dum som eit brød, og totalt uoppdragen. Men søt.
Hvordan går det med pus, har den stappet hodet oppi noen flere krukker siden sist?Som du vil:
Vis vedlegget 899928 Vis vedlegget 899929
Dum som eit brød, og totalt uoppdragen. Men søt.
Jeg ville i så fall skilt meg med platespilleren, men beholdt platene.Anatomien i eit svik
Eg vurderer å «slutta med vinyl». Det sit langt inne og er ikkje sikkert, men det kjenst som om eg vurderer landssvik eller verre.
Har eg eigentleg byrja? Nja. Gamlingane hadde ein fin Philips heilautomatisk, og ca førti plater. Eg gjekk rett frå MC til CD, og «ungdomsmusikken» min var på CD.
I 1997, då eg var student, kjøpte eg min første LP-spelar. Rega Planar 2. Ca ti år seinare oppgraderte (sidegraderte) eg drivverket til ein eldre TD147 (Rega-armen er framleis i bruk). Brukte lenge ein elendig RIAA, oppgraderte til Naim Stageline for ca fem år sidan. Den er bra. Beste PU eg har hatt er ein Dynavector HO-MC. No bruker eg Ortofon blå MM. Den er grei.
Så har eg jamt kjøpt LP, men mest etter ca 2006, fram til ca 2020. Eg har no ca 3 hyllemeter, ca 70% klassisk, 20% jazz og resten pop, rock og ymist. Eg kjøper enno plater, men ikkje så mykje. Ca ei i månaden, men det er nok heller mindre. Eg har likevel kjøpt mykje meir musikk på CD, særleg fram til Spotify.
Samtidig høyrer eg nesten ikkje på LP. Eg speler mykje heller anten frå FLAC eller, blush, Spotify. Når eg har huset åleine, speler eg av og til vinyl, men det kjenst litt som ei plikt. Eg er jo vinyl-typen. Men: Det gjev meg ikkje så mykje ekstra, framfor å høyra på digitalutgåva av same musikken.
LP-utstyr er kult, men eg innser at det er minst fem år til eg kan nerda ordentleg med det. Minst. Og då vil eg kanskje heller høyra på meir musikk.
LP-ane tek altså plass, vert ikkje spelt og kunne potensielt vore brukt til ting som gav meir moro.
Det er, diverre, ikkje snakk om å gje dei bort. Eg føler eg må kunne omsetja samlinga til iallfall litt pengar for at det skal vera vits.
Så eg er ikkje sikker. Eg veit at så lenge er berre har samlinga, kjem eg til å utvida og utvida ho med plater eg ikkje speler (hamstergenet), men kanskje byrja å spela dei ein eller annan gong.
Samtidig liker eg LP, men eg er ikkje sikker på om eg liker det fordi det er ein måte å seia til meg sjølv at eg liker hi-fi og musikk, eller fordi eg faktisk liker LP betre enn digitalisert musikk. Det kjenst som eg vel noko anna ved kvar skiljeveg, og då er det kanskje berre teit.
Av og til vert eg irrasjonell, eller manisk rasjonell, i frustrasjon over all driten eg har rundt meg.redusere vårt jordiske gods av og til - spesielt det vi ikke bruker.
Jeg har løsningen for deg.Anatomien i eit svik
Eg vurderer å «slutta med vinyl». Det sit langt inne og er ikkje sikkert, men det kjenst som om eg vurderer landssvik eller verre.
Har eg eigentleg byrja? Nja. Gamlingane hadde ein fin Philips heilautomatisk, og ca førti plater. Eg gjekk rett frå MC til CD, og «ungdomsmusikken» min var på CD.
I 1997, då eg var student, kjøpte eg min første LP-spelar. Rega Planar 2. Ca ti år seinare oppgraderte (sidegraderte) eg drivverket til ein eldre TD147 (Rega-armen er framleis i bruk). Brukte lenge ein elendig RIAA, oppgraderte til Naim Stageline for ca fem år sidan. Den er bra. Beste PU eg har hatt er ein Dynavector HO-MC. No bruker eg Ortofon blå MM. Den er grei.
Så har eg jamt kjøpt LP, men mest etter ca 2006, fram til ca 2020. Eg har no ca 3 hyllemeter, ca 70% klassisk, 20% jazz og resten pop, rock og ymist. Eg kjøper enno plater, men ikkje så mykje. Ca ei i månaden, men det er nok heller mindre. Eg har likevel kjøpt mykje meir musikk på CD, særleg fram til Spotify.
Samtidig høyrer eg nesten ikkje på LP. Eg speler mykje heller anten frå FLAC eller, blush, Spotify. Når eg har huset åleine, speler eg av og til vinyl, men det kjenst litt som ei plikt. Eg er jo vinyl-typen. Men: Det gjev meg ikkje så mykje ekstra, framfor å høyra på digitalutgåva av same musikken.
LP-utstyr er kult, men eg innser at det er minst fem år til eg kan nerda ordentleg med det. Minst. Og då vil eg kanskje heller høyra på meir musikk.
LP-ane tek altså plass, vert ikkje spelt og kunne potensielt vore brukt til ting som gav meir moro.
Det er, diverre, ikkje snakk om å gje dei bort. Eg føler eg må kunne omsetja samlinga til iallfall litt pengar for at det skal vera vits.
Så eg er ikkje sikker. Eg veit at så lenge er berre har samlinga, kjem eg til å utvida og utvida ho med plater eg ikkje speler (hamstergenet), men kanskje byrja å spela dei ein eller annan gong.
Samtidig liker eg LP, men eg er ikkje sikker på om eg liker det fordi det er ein måte å seia til meg sjølv at eg liker hi-fi og musikk, eller fordi eg faktisk liker LP betre enn digitalisert musikk. Det kjenst som eg vel noko anna ved kvar skiljeveg, og då er det kanskje berre teit.
Kan anbefale denne her:Du treng ein betre vinylrigg rett og slett.
Eg treng eigentleg betre høgtalarar, kanskje også betre øyro ...Du treng ein betre vinylrigg rett og slett.
TakkHyggelig å se litt aktivitet i tråden din, Tweed. Skriv gjerne oftere
Synes råd fra folk som har angret salg av samlingen sin, er verdt å lytte til. Men det kan kanskje være en god anledning til å slanke samlingen (litt)? Plater du angrer på å ha kjøpt, musikk du vet du aldri kommer til å spille igjen osv.? Det er en god følelse å få ryddet og kvittet seg med unyttige ting.
Hva sier katten, forresten?
Noko slikt måtte vore alternativet, iallfall. Men eg veit at bergenske kjøpmenn har ein lang tradisjon med å inngå «generøse» avtalar med bønder langs kysten.Nei for pokker selg! Vet om en i Ski som kjøper hele samlinger, henter og redistribuerer dem til trengende!
Nei, eg har vel eigentleg argumentert meg sjølv ut av det. Dette har alle kjenneteikna på å vera ei sekt, altså: eit kvart tilløp til tvil møtest med oppfordringar om å gå enno hardare inn («Du treng ein betre vinylrigg», som @PederP sa). FTR så trur eg korkje DAC (eldre RME) eller vinylrigg er det svakaste leddet hjå meg akkurat no. Det er høgtalarane.Den generelle anbefalingen er å ikke selge vinylsamlingen din. Spesielt når den består av originale utgivelser (i motsetning til såkalte nypressinger av suspekt kvalitet).
På den annen side må man faktisk investere en del mer kroner og flid for å få skikkelig god platespiller-lyd, som matcher f.eks. streaming via en Topping Centaurus DAC. En kombo til 15k.
Forøvrig lurer jeg på (åpent spørsmål) om digitalt er relativt bedre på klassisk musikk, enn på rock/jazz/etc. Det at det er støyfritt i stille passasjer, slipper å snu plata midt i konserten, og slipper stigende, hørbar forvengning inn mot finalen i sistesporet på side 2?