Til din info så ble det spilt CD også. Jeg hadde med min egenVed bruk av Tidal og streaming så er allerede lydkvaliteten på et slikt nivå at det kan bli vanskelig å detektere forskjeller som har betydning for musikk opplevelsen....Bruker streaming fra TIDAL. Funker best hjemme hos meg på Auralic
Jeg håper dere kan fortsette ”misjoneringen” med samme opplegg for DAC’ er og også streamere. Jeg kan tilby meg å arrangere DAC’ kvelden og kan stille med 3 DAC’er fra 600,- til 18000,-. Noen andre må stille med mer kostbar high end DAC.Svaret kommer i Stereo+
Hahahahaha årets!!!Ikke for å være en sour grape, men 99% fra Tidal-utvalget holder ikke CD kvalitet i mine ører.Bruker streaming fra TIDAL. Funker best hjemme hos meg på Auralic
Da får vi lete etter den ene prosenten som holder CD kvalitet. Akkurat nå blir det omtrent 550 000 låter.Hahahahaha årets!!!Ikke for å være en sour grape, men 99% fra Tidal-utvalget holder ikke CD kvalitet i mine ører.Bruker streaming fra TIDAL. Funker best hjemme hos meg på Auralic
Da får vi lete etter den ene prosenten som holder CD kvalitet. Akkurat nå blir det omtrent 550 000 låter.Hahahahaha årets!!!Ikke for å være en sour grape, men 99% fra Tidal-utvalget holder ikke CD kvalitet i mine ører.Bruker streaming fra TIDAL. Funker best hjemme hos meg på Auralic
-BB-