roffe
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.01.2005
- Antall liker
- 6
Resonnementet ditt er basert på at Randi faktisk ikke tillater et positivt resultat i forsøket. Det har du strengt tatt ikke belegg for.tom-a skrev:Dette forteller meg at han rett og slett jukser han vet utfallet allerede før han starter showet, han har sikret seg. La meg si at jeg tankemessig tror han er der at han synes målet helliger middelet, slik at det faktum at han manipulerer resultatet ikke spiller noen rolle å tro på krystaller er bare tull uansett!
Og det er akkurat her han også feiler hans åpne sinn er ikke tilstede, selv om han gir inntrykk av det. Det er sannsynligvis derfor han strever så med testprotokollen på litt mindre åpenbare saksforhold, hvor han kommer i krangel og klammerier hvilket så gir ham en vei ut av situasjonen. Han trenger kontroll med resultatet, selv om det er prosessen han skal sikre kontroll med. Ren overlevelsestaktikk spør du meg, og langt unna vitenskap.
Kan du vise til et konkret tilfelle der Randi har stilt urimelige krav til testprotokollen?
På seg selv kjenner man andre sies det jo. Kan det være at du har bestemt deg for utfallet av denne diskusjonen og tolker alt i en retning som diskrediterer Randi og tillegger Randi de samme egenskapene, nemlig at han også har bestemt seg for utfallet av sine forsøk?