skulle aldri begynt å la meg bli drivet i alle retninger via terningkast 6 tester
testene ga utrykk for sånn noenlunde dit jeg ville men følte enn aldri nærmet seg det,
selv har jeg alltid har vært litt``sær`` og aldri vært en som følger naboen
og går veier andre ikke tørr å ta sjansen på, for å heller ende opp med å ta et par runder til
blitt stadig sliten av dette og men blir jo stadig mer målbevisst for hva man er ute etter, lærerikt er det og,
for min del har det lønt seg å reise en dekade tilbake i tid fremfor å kjøpe nåtidens ``midklasse`` produkter med stjerne anmeldelser, med doble ny priser av tilsvarende type produkter for 10-15 år siden,
føler til tider at ikke nødvendigvis det at mer lyd per krone i dag alltid henger med
synes de var flinkere til å få mer ut av per krone for noen år tilbake, selv om designene ikke alltid var like tidløse
har også vært litt der at jeg har vurdert diy for å faktisk få jobbet i fred mot det man faktisk er ute etter på å lukket alt av tester osv ute for en periode hvert fall
blir jo litt som med lego finnes jo ikke noen fasit og evig med muligheter og kombinasjoner
mvh
ivan