- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Og Nå ser jeg på denne...
Vedlegg
-
242.2 KB Visninger: 643
-
96.5 KB Visninger: 1.011
Kan også sjekke ut youtube..kaap skrev:Mulig jeg er på tynn grunn her, men shit au..
![]()
AYO - Live at the Olympia
Snubla over en BD rip konvertert til 720p (fyfy I know)..
MEEENN denne MÅ jeg bare få tak.. bra bilde, lyd OG musikk! (aldri hørt om artisten før).
Regien/redigeringen er litt bob-bob, men sett bort fra denne superb. Det som i tillegg er litt sjarmerende, er at AYO virker genuint beveget/ydmyk av input fra salen. Skjelden å se noen som er så "ekte" på scenen... mer vandt til å se "fxxk yea.. I rule, I'm the best!!!!" holding...
Problemet derimot er å få tak i den. Har funnet den til 2-300kr + frakt på US, FR og DE sine amazon side, dog ikke i UK. Play.com har den ikke. Ingen norske, som cd.on og platekompaniet har den. Mulig jeg er så gjerring, at jeg får en slekning i tyskland til å kjøpe på tysk amazon, og sende den som gave til meg (ingen stor fan av Toll gebyr....)
For de som er nygjerring anbefaler jeg en lytt til konserten på Wimp...
![]()
mvh Kai
Bestilte denne på amazon.fr nå. Kom på 198,- m/frakt.kaap skrev:Mulig jeg er på tynn grunn her, men shit au..
![]()
AYO - Live at the Olympia
Snubla over en BD rip konvertert til 720p (fyfy I know)..
MEEENN denne MÅ jeg bare få tak.. bra bilde, lyd OG musikk! (aldri hørt om artisten før).
Regien/redigeringen er litt bob-bob, men sett bort fra denne superb. Det som i tillegg er litt sjarmerende, er at AYO virker genuint beveget/ydmyk av input fra salen. Skjelden å se noen som er så "ekte" på scenen... mer vandt til å se "fxxk yea.. I rule, I'm the best!!!!" holding...
Problemet derimot er å få tak i den. Har funnet den til 2-300kr + frakt på US, FR og DE sine amazon side, dog ikke i UK. Play.com har den ikke. Ingen norske, som cd.on og platekompaniet har den. Mulig jeg er så gjerring, at jeg får en slekning i tyskland til å kjøpe på tysk amazon, og sende den som gave til meg (ingen stor fan av Toll gebyr....)
For de som er nygjerring anbefaler jeg en lytt til konserten på Wimp...
![]()
mvh Kai
Idag fikk jeg min.. *GLISE* ;Deksu skrev:Fikk denne i posten idag, og har nå sett den.
Synes konserten var bra, hun fikk bra kontakt med publikum og hadde en fin humor gjennom konserten.
Bilde synes jeg fortjener en 4'er, men lyd helt klart fortjeneren en 6'er.
Kjempegod lyd på denne ja. Dessverre er bildet skikkelig dårlig. Det er het tydelig at dette er en så godt som direkte transfer av et SD-opptak, med en dus uskarphet uten noen form for finere detaljer. Jeg vet faktisk om en kar som gikk tilbake til butikken og leverte denne igjen på grunn av bildet. Han ville ikke betale for DVD-kvalitet på en blu-ray.Torja skrev:Akkurat nå spiller "Live in Dublin, Bruce Springsteen"
Lydspor:
1. Atlantic City
2. Eyes On The Prize
3. Jesse James
4. Further On (Up The Road)
5. O Mary Don't You Weep
6. Erie Canal
7. If I Should Fall Behind
8. My Oklahoma Home
9. Highway Patrolman
10. Mrs. McGrath
11. How Can A Poor Man Stand Such Times And Live (Bruce Springsteen Version)
12. Jacob's Ladder
13. Long Time Comin'
14. Open All Night
15. Pay Me My Money Down
16. Growin' Up
17. When The Saints Go Marching In
18. This Little Light Of Mine
19. American Land
20. Blinded By The Light
Special Feature: TWO BONUS TRACKS
Love Of The Common People
We Shall Overcome
Video/Audio
Mastered in High Definition
PCM Stereo
PCM 5.1 Surround Sound
Dolby Digital 5.1 Surround Sound
Artig lydspor. Jeg har likt denne BD siden jeg fikk den. Rett og slett en fornøyelse og se og høre på. Har prøvd CD med Bruce, men det er rett og slett ikke det samme og føles blodfattig i forhold til dene blu-ray.
Du får glede av høy bitrate i stereo også, så det er absolutt verdt det selv om et stereooppsett aldri vil komme i nærheten av et skikkelig surroundoppsett på blu-ray konserter.hel-elt skrev:Hvordan er lyden på disse konsertene i stereo? Vurderer å skaffe meg BD spiller, men håper å få godt utbytte av konserter i stereo.