Blu-ray spiller med god coaxial lydutgang, USB, og WIFI?

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Har en aldrende Sony BD S350 bd spiller som synger for fjerde året nå. Vært meget fornøyd, men den stopper opp litt, og er jo nå litt utdatert. Ønsker en ny spiller til max 4000,- med antenne for trådløs nettverk, USB-inngang, god coax utgang, evnt. XLR ut, og helst netflix innebygd (mao muligheter for apps). En bonus er om den også duger på CD, men viktigste er at den klarer å dekode HD-lydspor selv fra blu-ray filmer etc, da jeg kjører ett rent stereo-oppsett med ren pre/effekt i to kanaler.

Finnes det?
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Joda, kjenner godt til Oppo sin kvalitet og ytelse, men ønsker å komme billigere unna denne omgang. Blir ikke så mye bd-film, og cd om dagen, men vil likevel ha noe som duger. Men takk for respons:)
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.105
Antall liker
8.434
Torget vurderinger
1
Kanskje denne Philipsen her snart kan fåes for nærmere 4000kr?
 

Vedlegg

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.346
Torget vurderinger
1
Synd du ikke har tenkt på Onkyos toppmodell...og hvorfor såpass mange unødvendige funksjoner? Holder ikke Denon+ Rdac til det? Netflix på hoveddrevet? Med DEN forsterkerkomboen Hvorfor? Reint tapsprosjekt mht holdbarhet og kvalitet over tid..imo-- Se i så fall hva Onkyo har, du...eneste merke som til dato aldri har gitt meg problemer..jeg har eid ca 30 dvd- og BD-spillere..
 
T

tce-teams

Gjest
veit du hva novus kjøp deg sony ps3 det kommer ikke til og angre på. den har digital utgang , innebygd wifi. støtter dagen lyd og bilde ikke ultra hd da , men for og være ein spille maskin er jaggu ps3 ei god blu ray , dvd og cd maskin.
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
veit du hva novus kjøp deg sony ps3 det kommer ikke til og angre på. den har digital utgang , innebygd wifi. støtter dagen lyd og bilde ikke ultra hd da , men for og være ein spille maskin er jaggu ps3 ei god blu ray , dvd og cd maskin.
Takk for tips, men synes ps3 støyer for mye fra vifte, og drivverk ved rolige seanser.
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Synd du ikke har tenkt på Onkyos toppmodell...og hvorfor såpass mange unødvendige funksjoner? Holder ikke Denon+ Rdac til det? Netflix på hoveddrevet? Med DEN forsterkerkomboen Hvorfor? Reint tapsprosjekt mht holdbarhet og kvalitet over tid..imo-- Se i så fall hva Onkyo har, du...eneste merke som til dato aldri har gitt meg problemer..jeg har eid ca 30 dvd- og BD-spillere..
Da håper jeg virkelig at kvaliteten holdbarhetsmessig er bedre enn recieverne dems! Årsaken er ene og alene at jeg ønsker så mye underholdning som mulig i en boks. Som jeg sier, ser jeg ikke så mye film lenger, så det viktigste er at det er lett tilgjengelig, og slipper å linke pc til anlegget hele tiden ;-)
 
T

tce-teams

Gjest
veit du hva novus kjøp deg sony ps3 det kommer ikke til og angre på. den har digital utgang , innebygd wifi. støtter dagen lyd og bilde ikke ultra hd da , men for og være ein spille maskin er jaggu ps3 ei god blu ray , dvd og cd maskin.
Takk for tips, men synes ps3 støyer for mye fra vifte, og drivverk ved rolige seanser.
Hmmmm viften på min går nå den å , men den har ikke irritert meg på noen måte. Og på kveldene så er jeg nødt og høre musikk på lavt volum , for og ta hensyn til di som bor over meg. Hva med denne da Sony 3D Blu-ray-spiller BDP-S790 - Elkjøp den fyller ønskene dine og meire til spiller til og med av sacd denne.
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
En Onkyo BD SP 809 ser jeg nå er perfekt, hadde den vært en tusenlapp eller to billigere. Kan jo vente til neste modell, har ikke hastverk etter ny spiller.
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Synd du ikke har tenkt på Onkyos toppmodell...og hvorfor såpass mange unødvendige funksjoner? Holder ikke Denon+ Rdac til det? Netflix på hoveddrevet? Med DEN forsterkerkomboen Hvorfor? Reint tapsprosjekt mht holdbarhet og kvalitet over tid..imo-- Se i så fall hva Onkyo har, du...eneste merke som til dato aldri har gitt meg problemer..jeg har eid ca 30 dvd- og BD-spillere..
Tenker du på bd sp809? Denon? Har ikke Denon, men Primare elektronikk hvis det var det du tenkte på. ;-) Men trenger en BD-spiller som kan dekode hd-lydsporene internt, kan denne det? 809'n ser jo interessant ut den!;-)
 

Orakulum

Fersking
Ble medlem
29.11.2012
Innlegg
1
Antall liker
0
På finn.no legger iallfall Hifiklubben ut sine resterende Cambridge 651 og 751BD

Link
 

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Har Cambridge Azur 752 coaxial ut, samt at den mixer hd-lyd internt? Ser den mangler netflix, men har WIFI, så null problem.
Hvorfor velge denne over Oppo sine modeller? Og, forskjell på 752 vs. forgjenger 751?
 

gnordqu

Medlem
Ble medlem
09.12.2009
Innlegg
6
Antall liker
0
Hvorfor ikke Panasonic DMP-BDT 500,god spiller med påkostet lyddel for Kr 2690 fraktfritt hos Lefdal
 
Topp Bunn