L
Lars.N
Gjest
Har en blue Alps 100 K med 6 pinn i 3 rekker hvor finner jeg noe tilvarende ? Den må nesten ha de samme byggemålen utvendig da det er trangt om plassen .
Mvh
Lars
Mvh
Lars
Snoka litt på elfa med jeg klarer iallefall ikke finne noe som ligner .JanR skrev:Kun 2x3 rekker på den jeg har.
Standard blue alps pot, 100k.
Ikke vært borti den typen der.
Prøvd Elfa ?
/jan
Ikke rart å takke for.laban skrev:Snoka litt på elfa med jeg klarer iallefall ikke finne noe som ligner .JanR skrev:Kun 2x3 rekker på den jeg har.
Standard blue alps pot, 100k.
Ikke vært borti den typen der.
Prøvd Elfa ?
/jan
Takk for tilbud synd det ikke var samme type .
Mvh
Lars
Triks nei tror ikke det .bambadoo skrev:Noe triks for å lodde ut slikt?
Renset faenskapet i dag i kjemi bad ;D håper det blir bra men ikke store forhåpninger.laban skrev:Triks nei tror ikke det .bambadoo skrev:Noe triks for å lodde ut slikt?
Men nå er gode råd dyre da jeg ikke klarer finne noe som ligner en gang på nett , hva renser jeg denne med på kullbanen å metallet ?
Mvh
Lars
Bare tinnsuger eller avloddingslisse?laban skrev:Triks nei tror ikke det .bambadoo skrev:Noe triks for å lodde ut slikt?
Heibambadoo skrev:Bare tinnsuger eller avloddingslisse?laban skrev:Triks nei tror ikke det .bambadoo skrev:Noe triks for å lodde ut slikt?
laban skrev:Hurra funket helt gull potmeter rensemiddel brukt er http://www.commaoil.com/productsguide/view/6/287
Mvh
Lars
Sier me to bare flaks , måtte vel sendt brev til alps hvis det ikke gikk veien så de kunnet bygget en ny til meg.JanR skrev:laban skrev:Hurra funket helt gull potmeter rensemiddel brukt er http://www.commaoil.com/productsguide/view/6/287
Mvh
Lars
/jan
Hva kan eller bør brukes til smøring ?Bartesam skrev:Er vel en type spray som skal rense, og en annen type som skal smøre og skape god kontakt.
Tusen takk for tips de har jo alt der inne til rens jo av print lodding mm , tusen takk var ikke klar over det.JanB3 skrev:Om du skrur ut de to skruene i enden på potmeteret, kommer du ikke til banene da? Jeg bruker Electrolube EML eller SGB som sluttbehandling på pot'er og vendere. Elfa selger disse. EML er litt tynnere enn SGB. SGB sitter bedre vertikalt..
Tinnsuger ????bambadoo skrev:Bare tinnsuger eller avloddingslisse?laban skrev:Triks nei tror ikke det .bambadoo skrev:Noe triks for å lodde ut slikt?