Maksimalisme. Man kan jo diskutere hvor mye "blues" det egentlig er, men hvorfor ikke, bluesrock kan være tøft det også.FallenA skrev:Joe Bonamassa, (Høres ut som saftig blues i mine ører
Jepp, Nora Jean Bruso er helt borte hun heller.JonArne skrev:Synest at det er lite damer i bluestrådane her på HFS.
Jeg synes Tales from the Austin Motel er over middels grei nok for å si det sånn. Hun har med seg medlemmer fra Double Trouble pluss sax og trompet på noen av kuttene. Instrumentalen "Atras de tus ojos" er jo en DD klassiker da (selv om den nesten er plagiat av en eller flere Santana låter). Men Debbie Davies har jo aldri vært noen stor vokalist, heller ikke på dette albumet.JonArne skrev:Er denne bra!
John Mayall's "Road Dogs" går på spilleren nu og overtok etter og Hans THeessink "Slow Train"......Elektron skrev:Avslutter lyttekvelden med John Mayall
Elektron
Enig, den er på plass i samlingen. Det er viktig å støtte gode norske artister og de har vi mange av i flere genre.56fwb skrev:I dag kom denne i posten fra KKV.
Reiersrud i kjent stil- fantastisk plate som anbefales ;D
Bør vere i enhver samling...
Må bare få si meg veldig enig i denne...56fwb skrev:
Hei ..
Nå har jeg denne herlege musikken på øret....
Dette er godt håndverk av to gamle og Gode i faget....