bluesbreaker
Hundeeier
Julefeiring med Norah Jones & Friends.
Denne er så fin, så det er rene julesangen:
Denne er så fin, så det er rene julesangen:
Skjønte nesten at det var noe, for det var mistenkelig stille fra den kanten i jula. Håper det har gått bra, slik at det er på sin plass å ønske Godt Nytt ÅrDet ble litt amputert i julemusikk-oppkjøringa her pga fall i ei trapp.
Ja, faen.Godt nytt år, BB! God bedring! Vær glad de ikke gjør med deg som med hester når de blir litt skadet
Takk for god handel til deg, og trivelig samvær og kaffeslaberas med hifi-gutta hos Arild.Hyggelig at du ble fornøyd, takk for handelen. og takk for en hyggelig Lørdag hos Hifi Guiden.
Trur je må få komme innom å høre denne der på returen fra Gjøkvik je.....om det passerVis vedlegget 524308
Ikke så ofte det blir kjøpt inn noe nytt hifi-utstyr her i Blåskogen.
Har likevel nå gjort en beskjeden investering som absolutt er verdt pengene.
En S Booster til erstatning for medfølgende strømforsyning på Vaulten.
Denne gjør den billige Bluesound-streameren bedre. Jeg har ekstern DAC,en M51.
S Booster rydder opp i lydbilde, mer luft rundt stemmer og instrumenter og en forbedring av dynamikk.
Platespiller er min primærkilde, men man vil jo ha best mulig lyd over hele linja, og denne er som sagt et lite skritt videre ettersom jeg ikke helt er der at jeg vil kjøpe ny digtalrigg.
Vis vedlegget 524313
Stundom er je der ja MEr det på Gjøkvik du residerer, Gismo?
M
Ja, det er sant.Nå står ikke verden til påske,Nytt hi fi relatert i blåskogen!!. Makan,du kjøpte jo nye høyttalere for litt siden
O
.......sa brura, og tok et godt tak i kabelenDet er tross alt på innspillinger største lydforskjellen ligger.
Er du ikke enig Rolf?.......sa brura, og tok et godt tak i kabelenDet er tross alt på innspillinger største lydforskjellen ligger.
Sitter også å hører igjennom en del låter på youtube, ikke helt min greie men det var pent fremført men lite spennendeHører igjenom nå på Tidal,lover godt
O