|
Der tar du feil sundkoien.Kacey Musgrave er veldig pen til å synge, men egentlig klarer jeg meg med et bilde av henne(mens jeg hører på noe annet...)
M
Du får ta deg en tur i juni og klistre dem verbalt opp etter veggen......Var det et eller annet her med noen som påsto noe om at det var problemer med inkompatible termineringer på kabler som gjorde at det ikke ble lyd i Duo?
Det tror jeg er godt gammeldags skjitprat. Verken kabler eller kontakter så ut til å være så sære. Men, alt kan genever.
Stor i kjeften og snar å springe ;DDu får ta deg en tur i juni og klistre dem verbalt opp etter veggen......Var det et eller annet her med noen som påsto noe om at det var problemer med inkompatible termineringer på kabler som gjorde at det ikke ble lyd i Duo?
Det tror jeg er godt gammeldags skjitprat. Verken kabler eller kontakter så ut til å være så sære. Men, alt kan genever.
Har lest at det er meget god lyd på denne plata, men jeg synes han er så stygg til å synge...Dette var noe anna, Blues!!!
Kjøpte forresten en meget fin cd med denne karen;
https://www.youtube.com/watch?v=FcDjRdpqgo4
Flott lyd, meget god innspilling. Akustisk, kun gitar ståbass og trommer.
M
Me lige all slags musikk me Blues, både køntri og wester`nEn av de relativt nye favorittene Nikki Lane.
Begge album over er å anbefale til de som ikke er allergiske for countryrock.
![]()
Me lige all slags musikk me Blues, både køntri og wester`nEn av de relativt nye favorittene Nikki Lane.
Begge album over er å anbefale til de som ikke er allergiske for countryrock.
![]()
![]()
Måtte ta deg litt alvorlig og sjekke opp litt denne gangen Power`nHmmmmm....jeg tror dere bør sjekke ut denne skiva gutter Crippled Black Phoenix - White Light Generator fra 2014.
Meget forteller meg at den kommer til å få like mye spilletid som Robert Plants siste mesterverk.
Vi beveger oss efter min ringe forstand i progen`s domene.
Jeg husker ikke hvor jeg snappet opp tipset om denne gruppa, men bra er det på grensen til noe stort.
Imelda tåler vi veit du blues![]()
Litt irsk Rockabilly på natterstid kan neppe skade så lenge Imelda May holder showet.
FETT!Sjekka Powertipset. Går an å høre på dette
Liksom litt upolert Pink Floyd (?)
Upolert er absolutt ikke ment i negativ betydning!
Folk bør kjøpe dette i stedet for det Endless River-oppgulpet fra PF.
Dette er adskillig mer interessant.
Godt tips med for meg helt ukjente greier power.
Denne er fra 2006. Awesome!
Hehe...om det er kvinnestemme å du itte finner det på tuben, så finnes den her ja RoDaAnne er vel og bra, men ho her Josefine er ikke verst heller.
I Hold My Breath og True Colors kan trekkes frem.
http://www.discogs.com/Josefine-Cronholm-Ibis-Hotel-Paradise/release/6037429
Dessverre ikke mye å finne på YouTube fra denne skiva. Men tror gismo har noe på servern.
mvh
Da tror jeg årets AnJazz får gå av stabelen uten meg/oss.HEADLINER PÅ ANJAZZ I ÅR - JOHN SCOFIELD - BILLETTER I BOX![]()
Litt mer glinsende i pelsen enn min Belden kabel (eller hva den nå heter). Denne er jo selvfølgelig ment fra DAC til Airport ExpressJa, man har et prosjekt på gang.
-da var da hvert fall kabelen i hus.
Den er vel tross alt det viktigste...
![]()
Alle ting har en ende, men kabelen den har to.