motoren
Æresmedlem
Igjen et utrolig vakker oppsett
mvh
mvh
Dine observasjoner stemmer bra, slik jeg også oppfatter det.Det var ihvertfall enorm forskjell da Gismo gikk fra Bluesound og til Lumin!
Mye mer åpent, større scene, mer sting i toppen og tightere bass..
Og han byttet ikke DAC
M
Tusen takk F.Igjen et utrolig vakker oppsett
mvh
Det vil jeg absolutt tro det gjør Blusern og vi har iallefall en ting til felles, null støv viktig med god utstyrs hygieneTusen takk F.
I all beskjedenhet, synes jeg det låter ganske bra også.
selvfølgeligTrout Mask replica med Captain Beefheart+
Måker ikke, men kan sende de gode ønsker
okayselvfølgelig
Vis vedlegget 669849
Trodde kanskje du kom til å ta den jeg har lagt ut i "cover-tråden" i dag også, united.
PusekattenVargas likte jeg bedre enn den andre ulven, tror jeg.
Skulle nesten tru dom har vøksi opp i SolørLarkin Poe ligger ikke på latsida, og har ikke blitt dårligere.
En over 60 år gammal sang. George Jones var nok temmelig heftig i 1959.
Det handler altså om hembrent.
Det har du helt rett iSkulle nesten tru dom har vøksi opp i Solør
Ja, dette er gutta sine!Det har du helt rett i
Brødre i Finnskogen feiret Mette-Marit og Haakon
Også utenfor hovedstaden var det mange som fulgte med på kronprinsbryllupet.www.tv2.no
Ja så sant som du sier blues Mange sterke meninger der ute Men som troende blir man jo ikke vippet av pinnen grunnet dette.... vi har alle våre egne opplevelserHver eneste gang det er nevnt ordet KABEL i trådtittel her på HFS, så går det gæernt.
Dvs,- noen går av skaftet.
Nå sist; Nettverkskabel.
Vis vedlegget 671631
Hvis du bytter til" Blåskogen, kabel , køntri and kvinns" så kanskje du får flere hits på denne tråden din ?Hver eneste gang det er nevnt ordet KABEL i trådtittel her på HFS, så går det gæernt.
Dvs,- noen går av skaftet.
Nå sist; Nettverkskabel.
Vis vedlegget 671631
Hvis noen er i tvil, så er dette en ni-halet katt, eller såkalt CAT9.
Jeg har ingen planer om å skifte navn på tråden, da den har hatt det samme hele tida.Hvis du bytter til" Blåskogen, kabel , køntri and kvinns" så kanskje du får flere hits på denne tråden din ?
Synd jeg ikke ksn si det samme..Jeg har ingen planer om å skifte navn på tråden, da den har hatt det samme hele tida.
Jeg har heller ingen planer om å begynne å skrive om CD^er og gamle biler, men det er flott at du følger med på køntrien, HC.
Ja, nå er det omtrent 12mnd til den nye konsertdato´n.Synd vi ikke får se dem i Norge i år.
Det skal være et trygt hi, ja, sin egen tråd.I sin egen tråd bør en kunne skrive nær sagt hva som helst, så lenge det ikke er ufint eller støtende synes jeg.
At det skrives for lite om opplevelser her, mener du?Det skal være et trygt hi, ja, sin egen tråd.
Impulse var jo kretsmester i å bli indignert og løpe hjem til egen tråd for å gå i selvsving.
Gismo skriver opplevelser, og det er vel nettopp den oppryddingen som trengs.
Det er du ikke alene om karmana, knall trådNå ble det mye rør og kryptiske greier
Det finnes da ingen grunn til å endre noe med denne tråden! Fortsett i samme sporet, bluesbreaker! Jeg synes tråden har helt strålende innhold, og det viktigste er tross alt at jeg synes det
StøttesNå ble det mye rør og kryptiske greier
Det finnes da ingen grunn til å endre noe med denne tråden! Fortsett i samme sporet, bluesbreaker! Jeg synes tråden har helt strålende innhold, og det viktigste er tross alt at jeg synes det