Det går så bra. Bare hold på.Ja, ska sei ho skapte bølger!
Du får sikkert tråden din tilbake om en stund
Og aller best "live".Ah, disse har jeg ikke hatt muligheten til å se live enda desverre. Flott band
Mollestad Trio spiller ikke for Vålenga.Regner med de spilte "Alle på Hamar har samma bestefar.." Bøse damer!!!
Spiller ingen rolle hvordan det låter med den kløfta hun varter opp med i den video´n .Men hvordan synger, klinger, låter så stemmen til Elizabeth Zharoff
Her er et eksempel.
Nå må du passe deg ptb, jeg har fått gult kort hva mer publisering av fru Zahroff angår i denne trådSpiller ingen rolle hvordan det låter med den kløfta hun varter opp med i den video´n .
Jeg husker hva jeg sa, men jeg trodde da ikke i min villeste fantasi at dere fanatikere skulle holde på i dagesvis!Nå må du passe deg ptb, jeg har fått gult kort hva mer publisering av fru Zahroff angår i denne tråd
Det viste seg at FULLT så mye koste ikke trådeier seg allikevel, og plutselig var det ikke artig lenger.
Men sleng på no køntri, så får`n tebake smilehøla sine.
Så får vi heller være vanskelig å ha med å gjøre i andre tråder
Uffda, det var jeg ikke klar over. Får pynte på uløkka med litt køntri jeg vet han liker her:Nå må du passe deg ptb, jeg har fått gult kort hva mer publisering av fru Zahroff angår i denne tråd
Men sleng på no køntri, så får`n tebake smilehøla sine.
Du vet - kløften bruker å dele seg når «strappen» på ryggen løsnes, så det går nok bra- bare det ikke blir kløft hele helga.
Ja som vi pratet om så håper jeg snart har så god lyd her at både Rogers og den bikkja hans er langt borte hos naboen ;-)Og til "Storp" (ser vel denne) legg merke til plata
He, he- Hundebjeff kan jeg jo saktens styre meg for, men ang. musikksmak er jo den som kjent som baken Står fortsatt inne for at dette er ei meget bra plate(alle fiksfakserier til side også). Skal sies at "Clarity" og plassering på hunder, stemmer og mye annet på denne plata er flott både ved høyttalerplassering og testing av div. som måtte finne veien inn i systemet. Et stooort lydbilde er noe av det jeg verdsetter. Forstår meg mindre på på disse Microlyd anleggene (dog er vel alle stueanlegg mer eller mindre for micro, å regneJa som vi pratet om så håper jeg snart har så god lyd her at både Rogers og den bikkja hans er langt borte hos naboen ;-)
Er ikke så "anti" Rogers som jeg gir utrykk for. Hadde vert veldig kult og fått høre dette dere pratet om i går, Kanskje en lite samling oppe hos Blues kunne vert noe. Kunne tatt det her men får vel aldri lurt deg ut til meg igjen etter ditt møte med skogens konge her ute.He, he- Hundebjeff kan jeg jo saktens styre meg for, men ang. musikksmak er jo den som kjent som baken Står fortsatt inne for at dette er ei meget bra plate(alle fiksfakserier til side også). Skal sies at "Clarity" og plassering på hunder, stemmer og mye annet på denne plata er flott både ved høyttalerplassering og testing av div. som måtte finne veien inn i systemet. Et stooort lydbilde er noe av det jeg verdsetter. Forstår meg mindre på på disse Microlyd anleggene (dog er vel alle stueanlegg mer eller mindre for micro, å regne
Som proklamert i går, nå også her-
har tilgode å høre en vinylrigg som ikke tjener "stort" på tilførsel av de to viste produkter, anbefaler ned all god mening en prøvelytt (trenger ikke innspilling heller- enklere å vurdere effekt enn med disse- blir det ikke)