bluesbreaker
Hundeeier
Takk for hyggelig hilsen F.Godt nyttår Blusern har vært litt vekke de siste dagene så jeg er ikke oppdatert
mvh
I like måte.
Takk for hyggelig hilsen F.Godt nyttår Blusern har vært litt vekke de siste dagene så jeg er ikke oppdatert
mvh
Itte bare mange… men mye ser jeNoen er svært glad i kvinnevokal.
Her er det relativt mye av det, og de gjør ikke bort seg.
Svingte bra detteNoen er svært glad i kvinnevokal.
Takk for tips, hadde aldri hørt om Rockwiz før.Noen er svært glad i kvinnevokal.
God morgen Blusern Ja han gjorde en fin figur på fredag og blir moro å se hva han kommer med senere.Det blir spennende å høre om gutten kan synge flere sanger, for dette er lovende.
Å gjøre Dancing in The Dark til sin egen, er godt gjort.
Kan styre meg for mentorene. Særlig sjølhøye Wroldsen og ufrivillig komiske Matoma kunne vært erstattet.
Morsomt @soundscape.Vedrørende Regina Spektor - denne har fått litt spilletid her :
Laura Marling er ukjent for meg, skal sjekkes ut på Qobuz. Det er for min del det geniale med strømmetjenster. Man finner musikk man ellers ikke ville hørt om.Morsomt @soundscape.
Som jeg sa trodde jeg ikke at noen her inne spilte Spektor. Interess
Jeg har kun de to jeg viste på vinyl, men det er tilgjengelig som streaming på Tidal,og sikkert andre steder.
Ei anna dame som jeg har spilt en del, er Laura Marling. Har denne på LP, - god lyd.
Me tooHar Semper Femina med Marling. Kan trygt anbefale den.
Nei, dette har ikke jeg noe med.Har du kidnappa bombehunden til TT ??
Takk det samme S.The voice - helt enig. Colter Wall - helt enig. Men cider??. God helg
Det har du antagelig rett i S.Tror dommerne i the Voice hadde blitt lange i tryne når de snudde seg ang Colter Wall, Har en stemme som ikke tilhører kropp og fremtoning God Helg
Det var godt å høre!Nesten så jeg ikke har råd til og spille denne, men låter bra gjorde det.....
Artig!Nesten så jeg ikke har råd til og spille denne, men låter bra gjorde det.....
Vis vedlegget 781547
Er det 90763-1 eller 90749?Nesten så jeg ikke har råd til og spille denne, men låter bra gjorde det.....
Vis vedlegget 781547
Det er 90763-1, lite (utsolgt) opplag hun signerte og la ut på hjemmesiden sin, sammen med et pr andre titler.Er det 90763-1 eller 90749?
Ser den er presset på MOFI 2x45 også. Det er noe for deg Blues. Ligger et par NM ute for salg fra ca 2,5K og oppover
Ja, det skal du ikke helt se bort i fra!Kanskje dette er året som du kommer innom og henter ditt ex av Uffe platen.
Vis vedlegget 782052