kwil
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 16.09.2003
- Antall liker
- 961
Finnes vel rørforsterkere eller kanskje enda mer aktuelt rørpre sammen med solid state power komboer som drar dette med bravur, skulle jeg tro... Ser jo ut som en artig høytaler
Pøh, det der topper du og fruen LETT!"Sunday Lunch"
med ekteparet Toyah Wilcox (63) og Robert Fripp (76).
Alder er bare et tall.
Neil Young's "Keep on Rockin' in the Free World.
Jeg spurte fruen. Hun sa tvert nei.Pøh, det der topper du og fruen LETT!
Heia, heia!
Så spør nabokonene, da vel!Jeg spurte fruen. Hun sa tvert nei.
Enig.Robert og Toyah`s videoblogg er bare helt herlig.
Med en slik villkatt i huset som Toyah holder Robert seg frisk til sinns.
Man skulle tro fyren var en tørrpinne med sitt sobre antrekk og ytre.
Men, nei da det skjuler bare en ramp og humorist.
Og ikke minst en uhyre dyktig musiker.
Nei, det tror jeg ikke.Må kanskje sjekke ut det bandet der på orntli, for det jeg hørte fra dem på Tons Of Rock var mest bare et hælvetes bråk.
Kanskje et litt annet uttrykk på plate og jazzscenen.
mvh
Gratulere med dagen og kos dere i syden, her nord er det grått, men ellers braDette året er det en del inneklemte dager i kalenderen, som gjør det litt attraktivt å stikke fra fedrelandet rundt 17mai.
Vi gjorde nettopp dette, og har fulgt i Ibsens fotspor litt sørover i Europa.
Vis vedlegget 920796
Ibsen tilbrakte mye tid i Sorrento, hvor han skrev noen av sine mest kjente verk. Peer Gynt, Et Dukkehjem, og Gjengangere er visst alle blitt til her nedpå støvelskaftet.
Innybyggerne rundt Napolibukta er gjennomsnittlig mer opptatt av fotball enn teater. Fotball er nærmest religion i Italia, og Maradonas gamle klubb Napoli ble seriemester for tredje gang 22/23 sesongen. Dette feires fremdeles i området.
Gater og balkonger er pyntet omtrent som vi gjør det på 17.mai. Fargene er blått og hvitt.
Vis vedlegget 920803
Vis vedlegget 920804
Andre har peiling på seiling. Regatta med mange flotte båter. Sponset av Rolex.
Vis vedlegget 920805
Vis vedlegget 920806
Capri kan såvidt sees t.v. i horisonten.
Sitroner er populært i området. Brukes i mat og drikke. Både med og uten alkohol.
Vis vedlegget 920810
Vis vedlegget 920811
Fruen sverger til appelsin. Nytes på terrassen vår, med utsikt over Napolibukta.
Vesuv med et lite skylaget på toppen, sees i bakgrunnen.
Vis vedlegget 920815
Vis vedlegget 920816
Gratulerer med dagen!
Ja, det går rykter om det, - fremdeles...Fine bilder Rune, Linda og jeg var der for noen år siden