Hørt den, bare å kjøpe uansett pris@VM og HCS
Ja den er verdt pengene,- du som spurte i Horten.
Bare Cottonfieds er verdt pengene!
Gamlemor hund må nok trå til ekstra med valpepass i helga, for vi skal sette inn skyvedør på terassen/stua.
Ca 550 kg, 3X 2.10 m. står ute på plenen...
Gjett om jeg "gleder" meg.
Låter bra her også gismo, men litt annerledes (som vi sier)Hørt den, bare å kjøpe uansett pris@VM og HCS
Om dere alle har anlegg som gir den rettferdighet er en annan fråga...
Men der jeg hørte den var alt på stell
gismo
Låter bra her også gismo, men litt annerledes (som vi sier)Hørt den, bare å kjøpe uansett pris@VM og HCS
Gamlemor hund må nok trå til ekstra med valpepass i helga, for vi skal sette inn skyvedør på terassen/stua.
Ca 550 kg, 3X 2.10 m. står ute på plenen...
Gjett om jeg "gleder" meg.
Om dere alle har anlegg som gir den rettferdighet er en annan fråga...
Men der jeg hørte den var alt på stell
gismo
Skal spille den når dere kommer oppover 26.
Streaming er ikke i nærheten, -ikke verdt å prøve en gang. Helt flatt
Den første singelen jeg noensinne kjøpte.
Man blir ikke trett av andres arbeid.God morgen, og lykke til med dagen! Skulle vært på besøk hos deg i dag. Jeg elsker arbeid, kan se på i timevis
Nokken har fått det i hovve og nokken har fått det i ræven. Eg e så heldig at eg har fått det begge steder Og ikke spinn videre på det med å ha fått det i rævenDu er bare en lazy latkuk.... som ikke vet hva kroppsarbeide er..... 8)
Det var nok slitasjen fra dagens pigging av ett tonn betong som påvirket megVinylmann: røstveggen, eller gavlveggen om du vil, bærer ikke. Dette går nok bra. Ikke særlig vanskelig heller.
God hjelp osv....jaja, men nå begynner mørket å sige på der oppe i blåskogenHan har jo gode hjelpere, så han får det nok til. Skal inspisere neste gang jeg er på Hamar. -Og kontrollere at rommet har blitt mer stereovennlig, lydmessig altså.
http://www.hifisentralen.no/forumet...891-nytt-medlem-med-noe-gamle-greier-148.htmlFikk ikke sett bildet der, hvis det var det du mente?
Helt enig med deg ang årgangene på Gardot blues, ja jeg mener det var fra denne vi hørte hos RCA45
Kjøpte meg denne på vinyl før helga, men ikke fått tid til å spille den ennå.
Jeg mener det var den vi hørte hos RCA45, men er ikke helt sikker. Låt bra der i hvert fall!
"Hints: the producer on this one is Larry Klein. The musical director is Kenneth Pendergrast. The strings were arranged and conducted by Vince Mendoza. The recording is mixed by Al Schmitt and mastered by Bernie Grundman. A "sophomore slump" is probably not possible with that lineup!"
Jeg har mest sans for de første Gardot albumene som er mer straight softjazz. De to siste treffer meg ikke på samme måten.
Hun spiller i OSLO 25 november.