.Vis vedlegget 409817
Hingsten kan både klappes og ri`s
Små hest?
.Vis vedlegget 409817
Hingsten kan både klappes og ri`s
Ja så det sist jeg var i tiggerstaden. Dette er jo nabobutikken til Dipper, så det hender man flanerer gatelangs i det området.
Ja så det sist jeg var i tiggerstaden. Dette er jo nabobutikken til Dipper, så det hender man flanerer gatelangs i det området.
Får nok samme kolossale rabatten på Hamar, men må vente.
Får slite litt mer på den gamle. Koster penger. Dyra skal jo også ha mat.
Jøss...skær du ha anlegget ute i hagen nå VMVis vedlegget 410016
Ny lyttestol?
Krosby har tilbud på disse
Lamino stolen på tilbud -10% - Krosby Møbler AS - Oslo
tja 2 stk så vi har 8g++ ; )
Litt tilbakelent stil?Stolprat i nattens mulm og mørke.
Her er min drømmestol
Montis Loge av Gerard van den Berg
Mulig du er god til å ri X-cell,men flere hester om gangen er imponerendetja 2 stk så vi har 8g++ ; )Jepp,-.sånn 4G.Hingsten kan både klappes og ri`s
Små hest?
Du har vel 4G+?!
også en NMT 450 i hagen
Nei mine ferdigheter på hesteryggen er uprøvdeMulig du er god til å ri X-cell,men flere hester om gangen er imponerendetja 2 stk så vi har 8g++ ; )Jepp,-.sånn 4G
Du har vel 4G+?!
også en NMT 450 i hagen
Stakkars, kan jo ikke putte påskekyllingen oppi den der...Litt tilbakelent stil?Stolprat i nattens mulm og mørke.
Her er min drømmestol
Stol for folk uten ryggerad som VM så treffende sa om en annen manns stol her en dag
Så vidt jeg husker har du da en bortimot perfekt stol fra før RBN?
Det er visst flere som lurer på om de skal bytte:
Stolprat i nattens mulm og mørke.
Her er min drømmestol
Vis vedlegget 410066
Låter bra på vinyl også den derJeg var innom Hifi-klubben på Hamar i dag og hadde en hyggelig prat med min eminente "Bluesoumd-konsulent" F.
De hadde et habilt anlegg oppe med B&W 802.d3 og elektronikk fra Classes nye Sigma serie.
Det låt fint. De nyeste større Bowers & Wilkins er adskillig bedre enn tidligere modeller slik jeg hører det.
Jeg fikk med meg et musikktips med MEGET bra lyd.
F hadde hi-res kopi av masteren(!), men den ligger også på Tidal og den låter mer enn okey i flac også!
Musikken er litt sånn Scofield/Medesky-aktig, men dere som har Tidal får sjekke sjøl.
Prøv f.eks sporet BADGER
Denne låter smått fabelaktig
Jeg kjøpte min fra DK på nett ja. Gikk inn på hjemmesiden til Vestbo trio og bestilte der.^Meget interessant.
hvor får man kjøpt den? På nett i DK?
(Dipper har den i utgangspunktet ikke)
Det er jo ingen vits, for det mangler noen forutsetninger for enighet.Synes du er en tålmodig mann jeg blues. Jeg var ikke så dempet..
Du trenger ikke en Roksan spiller karmana men en VPIFlott den Roksan-spilleren! Ikke aktuelt nå, men kanskje jeg trenger et smykke når jeg flytter hjem. Blir billig da, jeg trenger ikke kabler eller RIAA
Artig at du nevnte, Morricone. Det kom denne uken ut en Best of sak som jeg har spilt et par ganger de siste par dagene
Hei! Hvilken app er det du bruker her? Jeg bruker Turntabulator (bilde lenger opp).
Jepp,jepp, -og hun har bra læremestre også.Talentfull artist det der BB