bluesbreaker
Hundeeier
Sommeren er på hell og man kjenner at dette kanskje er den første helga med litt følelse av høst. Man får litt mer lysta på HiFi og musikk igjen.
Ikke veldig lenge til messa i Gøteborg heller.
Gleder meg til det.
Fikk info fra reisefølge mitt om at messebillett må kjøpes på forhånd da man ellers betaler med Svisj. De tar ikke kort eller cash. Har man ikke svensk bankkonto får man altså problemer hvis man ikke har forhåndskjøpt.
Jeg har fortalt Maja at vi skal på utstilling nå i helga , men det ser ikke ut til at hun fatter alvoret. Pelsen bare raser av...
Toypuddelspotting i gågata.
Kom over en Heartfavoritt, - "Dreamboat Annie" på Tidal i 192/24.
Med slik oppløsning låter den absolutt ok på digital streaming.
Det er vel bare misunnelse som gjør at Finlands vakre og stilige statsminister ikke får ta seg en fest uten at det blir leven og oppstandelse.
Her er Carl Gustaf Mannerheim, Finlands president 1944-1946.
Bare dans du Sanna!
Jeg ønsker alle som er innom tråden min riktig god helg.
Ikke veldig lenge til messa i Gøteborg heller.
Gleder meg til det.
Fikk info fra reisefølge mitt om at messebillett må kjøpes på forhånd da man ellers betaler med Svisj. De tar ikke kort eller cash. Har man ikke svensk bankkonto får man altså problemer hvis man ikke har forhåndskjøpt.
Jeg har fortalt Maja at vi skal på utstilling nå i helga , men det ser ikke ut til at hun fatter alvoret. Pelsen bare raser av...
Toypuddelspotting i gågata.
Kom over en Heartfavoritt, - "Dreamboat Annie" på Tidal i 192/24.
Med slik oppløsning låter den absolutt ok på digital streaming.
Det er vel bare misunnelse som gjør at Finlands vakre og stilige statsminister ikke får ta seg en fest uten at det blir leven og oppstandelse.
Her er Carl Gustaf Mannerheim, Finlands president 1944-1946.
Bare dans du Sanna!
Jeg ønsker alle som er innom tråden min riktig god helg.