BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Skal på hennes konsert i Oslo i kveld :cool:
    Håper de er like flinke med lyden på SS som i Kulturhuset på Hamar.
    Hun nevnte spesielt at de var ekstra fornøyd med forholdene her 🙂
    Det er forsåvidt noe vi har erfart tidligere også. Kan ikke huske noe arrangement som har hatt dårlig lyd i Kirsten Flagstad-salen.

Jeg tror du får en god opplevelse og en fin kveld @ptb .🙂

IMG_20241017_100820.jpg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ny Thåström. Pleier å like mye av det som kommer derifra, men er ikke dette nokså kjedelig? Eller er det bare jeg som kjeder meg? Etter kort gjennomlytting er jeg langt fra overbevist dessverre.

Endelig, etter mange års søken og kanskje investeringer i flere ganger 6 sifre, så har man fått seg et anstendig stereoanlegg.
    Paradokset :
    Anleggets kvalitet og pris stiger omvendt proporsjonalt med hvor mange hertz man er i stand til å høre...
    Screenshot_20241018_011215.jpg

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.059
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Angående dialogen blandt strandgutta og hertz kan jeg være særs enig👌

Angående Thåström så kjedet ikke jeg meg gjennom hele albumet, var vel et par låter som løftet meg litt opp av kjedsomheten👍🏼🤗

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hmmm, ikke fått med meg at den nye til Thåstrøm er kommet, og så banner du i kirken 😆 Blir spennende å høre senere i dag 😊
    Jeg tror du går litt oftere i den kirka, så du får høre hva DU synes. Man hører godt at det er Thåström, men det er ikke nok for meg. Jeg synes det står og stamper denne gangen.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Men Ropstad og Winnerbäck har ei god låt gående nå.

Det blir hevdet at Bjarne Melgaard er Norges største kunstner siden Edvard Munch.
    Melgaard er antagelig mer poppis i live enn Munch var. I hvert fall er pengestrømmen ganske stri.
    Jeg synes det kan være vanskelig å se annet enn vulgaritet i mye av det jeg har sett av Melgaard, men kunsten hans selger som hakka møkk.
    Som kjent ligger han nå i rettsak med noen pengegubber. En av disse er trønder.
    Jeg ble nesten litt glad når jeg så et Melgaard-bilde jeg forstår ganske godt. 😆
    Tittel er; "Trønderen".
    Bjarne_Melgaard_-_Trøndern.jpg

Her får man hele essensen av rettsaken.
    Klart og tydelig. 😆

Screenshot_20241018_114419.jpg

Etter hvert, god helg! 🙂

Sist redigert:

Ken-Nor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.285
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Ny Thåström. Pleier å like mye av det som kommer derifra, men er ikke dette nokså kjedelig? Eller er det bare jeg som kjeder meg? Etter kort gjennomlytting er jeg langt fra overbevist dessverre.

Endelig, etter mange års søken og kanskje investeringer i flere ganger 6 sifre, så har man fått seg et anstendig stereoanlegg.
    Paradokset :
    Anleggets kvalitet og pris stiger omvendt proporsjonalt med hvor mange hertz man er i stand til å høre...
    Vis vedlegget 1066566
    Personlig synes jeg albumet var knallbra. Skaper en magisk atmosfære. Var artig å møte han i går også, men det var ikke så lett å få han i prat😂

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Personlig synes jeg albumet var knallbra. Skaper en magisk atmosfære. Var artig å møte han i går også, men det var ikke så lett å få han i prat😂
    Thåström er vel fra Stockholm. Ikke alltid de forstår hva nordmenn sier. (fakta)
    Da er det heller ikke lett å få folk i tale, for det blir litt merkelig å snakke engelsk med svensker.

Ikke så overrasket over at du har en annen konklusjon, og det er ok. Folk må høre sjøl.
    Så vidt jeg har fått med meg så er det vel få her inne som har trukket Thåström nærmere sitt bryst enn deg. 🙈😆 Kjempebra!
    Jeg heier på de positive entusiastene.👍😊 Kos deg med nyinnkjøpt signert Thåström-LP.

Sist redigert:

Ken-Nor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.285
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Thåström er vel fra Stockholm. Ikke alltid de forstår hva nordmenn sier. (fakta)
    Da er det heller ikke lett å få folk i tale, for det blir litt merkelig å snakke engelsk med svensker.

Ikke så overrasket over at du har en annen konklusjon, og det er ok. Folk må høre sjøl.
    Så vidt jeg har fått med meg så er det vel få her inne som har trukket Thåström nærmere sitt bryst enn deg. 🙈😆 Kjempebra!Jeg heier på de positive entusiastene.👍😊
    Kos deg med nyinnkjøpt signert Thåström-LP.
    Haha, ja kanskje han rett og slett ikke forstod hva jeg sa😂 Gir mening når du sier det😂

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Denne live fra 2011 forfølger mæ da😉

gismo
    Veldig bra Fanfanfan.
    Klassisk Thåström den. Til og med folk som ikke liker hverken Ebba Grön, Imperiet eller annen essensiell svensk rock liker den låta. 😊
    Holder en knapp på album-versjonen.
    Jeg synes den såre teksta kommer mer til sin rett der.

IMG_20241018_134223.jpg

Hele Skebokvarnsv 209 er i grunnen et godt album. Det er en slags skildring av oppveksten på denne adressen i en forstad til Stockholm som også er albumtittelen.

Så vidt jeg husker er Haters navnet på det første punkbandet som litt senere ble Ebba Grön. Tenker @Cash 63 kan denne historien bedre enn meg.🙂

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hamar Teater i kveld m godt selskap av @RBN. 🙂
    Ellen Andrea Wang, Rob Luft og Jon Fält.

IMG_20241018_220511.jpg

Nærmest full sal. Strålende musikere, fin jazz og nydelig lyd. Bare å nyte.
    Wang er gravid, og begynner å bli omfangsrik, men spilte bass helt mesterlig, - som vi etterhvert er blitt bortskjemt med.
    En spøkefull og ledig trommis og en gitarist jeg synes var enda bedre nå enn sist. Luft har sin stil og det er nesten utrolig hvor rene og klare toner han får ut av sin Gibson.
    Flott konsert dette også. 🙂

IMG_20241019_002231.jpg

oal

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.11.2007
    Antall liker
    1.860
    Torget vurderinger
    3
    Veldig bra Fanfanfan.
    Klassisk Thåström den. Til og med folk som ikke liker hverken Ebba Grön, Imperiet eller annen essensiell svensk rock liker den låta. 😊
    Holder en knapp på album-versjonen.
    Jeg synes den såre teksta kommer mer til sin rett der.

Vis vedlegget 1066725
    Hele Skebokvarnsv 209 er i grunnen et godt album. Det er en slags skildring av oppveksten på denne adressen i en forstad til Stockholm som også er albumtittelen.

Så vidt jeg husker er Haters navnet på det første punkbandet som litt senere ble Ebba Grön. Tenker @Cash 63 kan denne historien bedre enn meg.🙂

Et fantastisk bra album! Dette var hans femte soloalbum, og på mange måter starten på en ny vei! !😊
    Sinne ble byttet ut med blodtungt alvor! En utvikling som passer godt i mine ører, og som også gjør at jeg syns hans to siste er hans to beste!😊

Ha en strålende hælj!😊☀

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Et fantastisk bra album! Dette var hans femte soloalbum, og på mange måter starten på en ny vei! !😊
    Sinne ble byttet ut med blodtungt alvor! En utvikling som passer godt i mine ører, og som også gjør at jeg syns hans to siste er hans to beste!😊

Ha en strålende hælj!😊☀
    Takk for innspill.
    Det er ikke alle som er helt enig med meg.
    Her får albumet karakteren 10/10
    Jeg skal prøve litt til.

God helg til deg også. 🙂

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ellen Andrea Wang & co.
    Jeg kjøpte Closeness II på LP, 4.oktober.
    Har spilt gjennom plata et par ganger tidligere. Førsteinntrykket var at albumet var litt kjedelig (også denne 🙈).
    Utgivelsen kunne kanskje profitert på noen låter med litt mer fart, tenkte jeg.
    Nå etter konserten i går, ser jeg litt annerledes på det.

Etter ny gjennomgang er det mer tydelig at dette er et annet album enn Closeness, - første-albumet. Uttrykket er generelt nokså rolig, men også mer fokusert.
    Musikken på denne andreplata er fylt med varme og en slags ro. Det er rett og slett godt å høre på. Samspillet og stilen har funnet mer form. Det har gått seg til liksom. 🙂

Tror Luft har hørt litt på Scofield. 😊

IMG_20241019_103607.jpg

IMG_20241019_103723.jpg

IMG_20241019_002708.jpg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Her på HFS går det for seg. Så fort man har forsonet seg med at fortid er fortid og fredag + lørdag er innskrevet i glemmeboka, da er tida skrudd tilbake igjen.

Her i denne tråden er det såpass høy frekvens av innlegg at det spiller liten rolle, men det kan jo være leit for de som endelig tok seg på tak og nå skrev om sine første post-pandemiske hifi-aktiviteter med kløkt og grundighet.
    At tingenes tilstand nå er tilbake i realtid, er forsåvidt greit til tross for gårsdagens intermezzo da alt foregikk på en annen server, som nå igjen ikke har noe med oss å gjøre. Bra at noe kan repareres.
    Det viktigste er tross alt at HFS er oppe og kjører igjen, så vi kan forsette runddansen.
    Som kjent kan alt repeteres

Jeg så at dette kunne komme, så jeg har reprise av gårsdagens hendelser i bakhånd.
    Det var sånn :

Om hundre år er allting glemt.
    Men ikke Bjella.
    IMG_20241020_102618.jpg

IMG_20241020_102709.jpg

IMG_20241020_110110.jpg

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Bare jazz.
    FB_IMG_1729352788927.jpg

Tidal /T3 blir ganske "taslete" å høre på i fht
    AP-versjonen på vinyl.
    Spiller stort, fett og varmt. Kanskje litt VEL basstung, men ikke noe å henge seg opp i. 🙂
    Trenger ikke å være spesielt interessert i jazz for å like SOULAR ENERGY m Ray Brown, tror jeg.

Kom over denne på ei kjøp/salg side på Facebook.
    Noen som skal ha julegave til kona?
    Screenshot_20241021_144529.jpg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Mazzy Star, So Tonight That I Might See.
    Nydelig skive.
    IMG_20241022_234141.jpg

Hope Sandoval & the Warm Inventions, At The Doorway Again. Debut-EP. Vinyl. Ikke tilgjengelig på strømming.

Snart så denne kan vurderes for salg ser jeg :

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20241023_135627.jpg

Sterk plate fra PJH. To Bring You My Love.
    Tekstene kunne nesten like gjerne vært skrevet av mr Cave, tror jeg.

Har registrert at det er en del småsjuke karer rundt omkring. Jeg har tenkt å prøve å holde meg frisk. Å legge seg til, er uansett ikke noe godt alternativ. 🙈
    l6vvba5.png

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ikke mange vokalister som kan måle seg med Linda Ronstadt. Hennes 5.album, "Heart Like a Wheel". 1974. (50 år i november)
    Albumet blir regnet som hennes definitive gjennombrudd. Gikk raskt til topps på US Billboard 200. Hun var etter det en av de største artistene i USA og solgte millioner av plater.
    Tittellåta er en cover av Kate & Anna McGarrigle.

IMG_20241022_231429.jpg

Kanskje en av de sangene det er laget flest covre av. Skrevet av Dan Penn.
    Dark End of The Street.

Little Feat /Lowell George-cover. Willin'.

IMG_20241024_101751.jpg

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    19.099
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Morsomt at du nevner Linda Ronstadt da jeg så dokumentaren Louder, The Soundtrack of Change i helgen. Dokumentaren handler om kvinnelige vokalister opp gjennom tidene og deres kamp for kvinners rettigheter. Blant mange så blir Linda Ronstadt intervjuet og trukket frem. Hun har fremdeles en av de mest solgte albumene av en kvinnelig artist som ikke synges på engelsk! Dokumentaren finnes på Max.

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for tipset @ou812rh.👍
    Den skal jeg se.

Det ikke-engelsk-språklige-albumet det var snakk om var antagelig "Canciones de mi padre". (?)
    IMG_20241024_204206.jpg

Ronstadt har spansk som 2.morsmål (eller egentlig farsmål).
    Hun har jo et tyskklingende etternavn. Bestefaren hennes innvandret til Mexico fra Tyskland, så hennes far var mexicaner.

Forresten har Lynni Treekrem gjort en norsk versjon.

Litt uvant, og fort litt mye for oss uten latino-blod, - men for en forbløffende range og pitch. Hun kunne synge hva som helst.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.282
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Takk for tipset @ou812rh.👍
    Den skal jeg se.

Det ikke-engelsk-språklige-albumet det var snakk om var antagelig "Canciones de mi padre". (?)
    Vis vedlegget 1068094
    Ronstadt har spansk som 2.morsmål (eller egentlig farsmål).
    Hun har jo et tyskklingende etternavn. Bestefaren hennes innvandret til Mexico fra Tyskland, så hennes far var mexicaner.

Forresten har Lynni Treekrem gjort en norsk versjon.

Litt uvant, og fort litt mye for oss uten latino-blod, - men for en forbløffende range og pitch. Hun kunne synge hva som helst.
    Linda Ronstadt har et Musica Ranchera- album til, det heter Mas Canciones . Regner likevel med at det er det albumet du viser som er det mest selgende.

Synes forøvrig at hun gjør en glimrende figur på begge to. :)

Mvh

Edit:
    For fullstendighetens skyld var det ikke slik at Ronstadt- familien flyttet til USA fra Mexico. Familien slo seg ned i det som den gang var meksikansk territorium, et territorium som omfattet bl. a. Texas, New Mexico, Arizona, Nevada og California. M.a.o. flyttet de ikke på seg, derimot flyttet USA til dem....... :rolleyes:

Skjermbilde (64).png

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Linda Ronstadt har et Musica Ranchera- album til, det heter Mas Canciones . Regner likevel med at det er det albumet du viser som er det mest selgende.

Synes forøvrig at hun gjør en glimrende figur på begge to. :)

Mvh

Edit:
    For fullstendighetens skyld var det ikke slik at Ronstadt- familien flyttet til USA fra Mexico. Familien slo seg ned i det som den gang var meksikansk territorium, et territorium som omfattet bl. a. Texas, New Mexico, Arizona, Nevada og California. M.a.o. flyttet de ikke på seg, derimot flyttet USA til dem....... :rolleyes:

Vis vedlegget 1068341
    Takk for oppklarende historiske fakta @tkr .

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Rockefeller i går kveld. Eivør m band.
    Hyggelig middag med påfølgende konsert sammen med min ektefelle, @gismo og hans følgesvenninne. 😊

IMG_20241025_221938_1.jpg

Eivør's musikk og stil har gjennomgått en forvandling gjennom de siste par-tre år.
    Hun har laget musikk til et par millionselgere i form av dataspill og tv serier.
    Særlig musikken til Netflix "The Last Kingdom" er blitt lagt merke til. Dette har ført til at mange unge har fått opp ørene for dama fra Færøyene.

I 2024 har hun og bandet vært ute på en stor turné. Besøkt store byer og venues over hele verden. Bl a nokså digre metallfestivaler på kontinentet. En ser på merch-varene at målgruppa har utvida seg.
    FB_IMG_1729938735289.jpg

Det Eivør holder på med nå er altså nokså langt unna den folk og visesang vi som har fulgt med henne i + 20 år fikk høre i starten av karrieren. Musikken blir beskrevet som mye forskjellig. Folk, pop art, metall, trip hop, elektronisk mm. Alt med en touch av norrøn saganatt.
    Mye lyd og trøkk. Litt utfordrende hvis du bare kjenner tidligere album som f eks "Mannabarn".

Som menneske er hun like vennlig og sympatisk som vi kjenner henne fra tidligere. Tilfeldighetene gjorde at vi traff på henne da vi gikk ut samme dør en stund før konserten. Hun og crewet hadde spist på naborestauranten.
    Jeg sa hei og fortalte vi skulle på Rockefeller og se henne opptre om en times tid. Hun tok seg tid til en liten prat og var vennligheten selv.
    Akkurat som forrige gang vi så henne på vesle Buckleys pub, og vi traff på henne og bandet på gata etter konserten.

Musikken er nærmest radikalt annerledes, men Eivør er likevel Eivør. 🙂

IMG_20241026_115501.jpg

IMG_20241026_153852.jpg

IMG_20241026_114824.jpg

IMG_20241025_225228.jpg

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.059
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Takk for en hyggelig kveld i Tigerstaden blues, meget hyggelig og ikke minst velsmakende spennende middag🤗 Hils din kjære for et godt valg😍

Eivør er som du sier, den samme personen men musikken har tatt en ny vei, tiltaler nok nå et større og yngre publikum med sin musikk i dag👍🏼🎶
    Men vokalen er helt unik og nærmest utømmelig gjeldende både prestasjon og kvalitet🎶❤
    Rockefeller sliter med lydkvalitet på de volumer som ble spilt på i går og av den grunn kunne det i perioder bli «væl mye» da dB-måleren tippet 115……🥹
    Men meget koselig og helt annerledes enn da vi hørte henne på 3m avstand på gamle Buckleys😉🤗

gismo

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.379
    Torget vurderinger
    12
    Så dere var der og ja 😊. Jeg sto nede ved siden av lys- og lydmennene. Det er en mye røffere Eivør nå enn på Hamar, Buckleys og John Dee.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Så dere var der og ja 😊. Jeg sto nede ved siden av lys- og lydmennene. Det er en mye røffere Eivør nå enn på Hamar, Buckleys og John Dee.
    Ja. Vi var framme oppe på galleriet.
    Ser bedre du enn meg. Jeg visste jo du var der og kikka litt etter deg, men det var litt som "Hvor er Willy? " 😊

Hvordan var lyden nede på gulvet v lydmannen?
    Synes vel at det skrudde seg til noe bedre etterhvert, men det låt ganske hardt når bandet dro på der vi befant oss.
    IMG_20241025_225203.jpg

Trondmeg

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Antall liker
    8.379
    Torget vurderinger
    12
    Tja, synes lyden var sånn passe, reagerte ikke spesielt negativt der nede. Hørte vel ca samme som lydmannen så slik sett lyd som de ønsket?

Så også etter dere og evt andre kjentfolk, men tenkte at jeg husket feil og/eller at dere forsvant i mengden.

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Før konserten var vi 4 på KAIN og spiste 5 retters og drakk IPA fra Sleepy Village. 🥰
    Spennende og god mat som var lekkert presentert.
    IMG_20241026_180204.jpg

Kain er et spisested jeg gjerne anbefaler.

Sleepy Village, SORROWS. Nelson Sauvons IPA m humle fra New Zealand. Nesten farlig god. 😊
    IMG_20241026_181818.jpg

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    37.059
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Før konserten var vi 4 på KAIN og spiste 5 retters og drakk IPA fra Sleepy Village. 🥰
    Spennende og god mat som var lekkert presentert.
    Vis vedlegget 1068765
    Kain er et spisested jeg gjerne anbefaler.

Sleepy Village, SORROWS. Nelson Sauvons IPA m humle fra New Zealand. Nesten farlig god. 😊
    Vis vedlegget 1068775
    Her var både 5 retters og ølet i ypperste særklasse🤗🍻
    Sorrows var itte noen sorg å drikke og Kain kan absolutt anbefales😁

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.237
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20241028_144808.jpg

Aldeles nydelig dag ute i skogen med "jentene" mine.
    Litt skarpere høstluft får opp energien, - også i en Newfoundlandshund. 😊
    IMG_20241028_142831.jpg

IMG_20241028_143330.jpg

IMG_20241025_003705.jpg

Det kan se litt voldsomt ut, men det er bare lek og moro.
    Gubben-grå, er mer fornøyd enn det ser ut til. 😆
    IMG_20241028_135913.jpg

Flickan och Kråkan. Sofia Karlsson,
    Mikael Wiehe-cover.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn