Oppførte seg dårlig i går også, både på bluesound og TIDAL gjennom Pioneer N-70EA og PC :-(Andre brukere som har problemer med Tidal via Bluesound i kveld?
Får stadig feilmelding om feil. Usikker på om det er hos Tidal eller Bluesound feilen er.
Edit: gikk inn direkte i Tidal, og der fungerer avspilling. Og etter å ha gått tilbake ril Tidal via Bluesound fungerer det visst der også. Merkelig....
Ja, det er vel litt forbedringer på DAC'en. Lyden ut skal visstnok være litt bedre. Men har du en Node 2 så ville jeg ikke gått for 2i. Har selv Vault 2, og 2i versjonen er litt forbedret på DAC'en den også. Jeg jeg bruker ekstern DAC og ser ikke behovet.Noen flere enn whathifi som har testet både node 2 og node 2i? Jeg har node2i, og synes den hallelujaanmeldelsen virket i overkant.
Kjøpte 2i pga airplay, har ikke testet den interne dacen enda, så det går i den innebygde i22 dacen som etter alle solemerker er "sånn høvelig" i forhold til prisen.Ja, det er vel litt forbedringer på DAC'en. Lyden ut skal visstnok være litt bedre. Men har du en Node 2 så ville jeg ikke gått for 2i. Har selv Vault 2, og 2i versjonen er litt forbedret på DAC'en den også. Jeg jeg bruker ekstern DAC og ser ikke behovet.Noen flere enn whathifi som har testet både node 2 og node 2i? Jeg har node2i, og synes den hallelujaanmeldelsen virket i overkant.
Utdyp gjerne, er i de planene selv nå.For dem som stiller litt høyere krav vil likevel se på en separat DAC-løsning.
Man kan velge en separat DAC-løsning. Mange muligheter der, jeg kjører den inn i digitalinngang på en Hegel H90.Utdyp gjerne, er i de planene selv nå.For dem som stiller litt høyere krav vil likevel se på en separat DAC-løsning.
Jeg hadde en HD11, og det fungerte veeeldig godt sammen med Bluesound.Ja, lurer på å prøve en Hegel HD10.
Konserter? Her har jeg ikke fulgt med i timen.Ny stor oppdatering i går.. noen som har funnet konsertene?
Ja, jeg har en Node100 på kjøkkenanlegget og en Node2 i hovedriggen. Synes det fungerer greit og kan ikke høre at det er noen «forsinkelser». For meg virker det som lyd er synkron.Noen som bruker multirom mulighetene?
Men, noe artwork vil ikke vises som det skal. Irriterende.Det var ei plate her jeg måtte bruke PC'n på med EAC for å få has på den. Vault'en spyttet den hele tiden ut, så det endte med at jeg måtte ta hardhanskene på. Etter å fått rippet den til FLAC og tagget alt som tagges skal så var det å laste den over nettverket.