Daniel62
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.04.2014
- Antall liker
- 788
Sånn reagerte jeg også. Tror jeg skal be om å få se avtaledokumentene.Der ville jeg nok ha lest det med liten skrift meget nøye.
Sånn reagerte jeg også. Tror jeg skal be om å få se avtaledokumentene.Der ville jeg nok ha lest det med liten skrift meget nøye.
Kan ikke være helt på viddene, men 4500 pr mnd er jo penger det også, kan finansiere over 1 mill i bolig. Kommer an på hva som er alternativet, men uten innskudd må dealen være levelig.Var innom en BMW forhandler i dag, mest for å se.
Da ble jeg fortalt at de har en leasing kampanje nå. Bl.a. 225XE Sport Line inkl. 8 hjul og metallic for 4500/mnd UTEN innskudd.
3 års service er også inkludert.
Er dette en "løp-og-lei" avtale?
Wow, snakk om flaks! Gratulerer med ny bil, må innrømme det rykker litt i foten nåDe hadde ikke fått med seg renteoppgangen i Norge. De hadde slottet inn flere biler for produksjon til Norge, men fikk ikke inn nok bestillinger. Så i en kort periode - 4-5 dager ga de spesialtilbud. Jeg fikk totalt nesten 300 000 i rabatt (inkludert storkunderabatten), og da kunne jeg spesifisere bilen akkurat slik jeg ville. Bestilte sist fredag og i dag er tilbudet over.
Gratulerer, @otare. Det har vore artig å følgja desse "kanskje - kanskje ikkje"-dryppa dine undervegs.Nå kom det endelig en bil jeg har lyst på og ladenettverkene er utbygd der jeg bruker bilen i utlandet. I tillegg får jeg storkunderabatt (ville ikke få det neste år) og et skikkelig avslag på prisen.
Vet ikke om du har samme muligheter/begrensninger som i i4, men følgende kan være en work around.Når de har en "Personal" modus burde du kunne sette den opp akkurat som du vil. Jeg skulle gjerne hatt strammere fjæring. Det kan jeg få, men bare i Sport-modus. Hvorfor kan jeg ikke sette det opp i min Personal modus som jo skal være hvordan jeg personlig vil at bilen skal være?
Eg må vedgå at eg ikkje heilt forstår formatet med tungt motoristerte bilar med SUV-kropp, men eg anerkjenner jo at det er betydeleg segment. No er, rett nok, motorisering meir eit spørsmål om prisdiskriminering når det kjem til elbilar.Jeg prøvekjørte den i fjor. Likte den ikke i det hele tatt. i5 er en helt annen bil.
I så fall fortener faktisk BWM ein eller annan pris for "klassisk/tidslaust design" og prisverdig understatement.Det spekuleres på om i5 Touring blir seende slik ut:
Det er sant. Prototypane du har posta tidlegare ser fine ut.Og det blir spennende å se hvordan den endelige utgaven av Neue Klasse blir.
Siden 60-70 tallet ihvertfall så har man hatt noe som heter motorfester, disse er i mykere gods og gummi så den metallklumpen skal havne under bil og ikke inne i bil og har derfor en solid torpedovegg.Men en lang snute kan jo være en utmerket deformasjonssone, særlig hvis den ikke inneholder en svær metallklump.
Det er fordi BMWen er bakhjulstrekk, og sender opp til 50% fremover. Når det gjelder de modellene som deler plattform med Mini derimot, så er de forhjulsdrift og sender opp til 50% bakover.En ting jeg liker med bilen er hvordan den føles som en bakhjuldrevet bil selv om den har firehjulsdrift. Den føles 40-60 front-bak. Gi litt gass på litt glatt underlag (grus, våt asfalt) og hekken kommer ut som på en bakhjulsdrevet bil. Det liker jeg.
Det høyrest rart ut, om det ikkje var ein sånn "vi testar fire elektriske sportsbilar"-test. I det tilfellet var det utvalet som var merkeleg.Bl.a. kritiserte han bilen for å være mer en luksussedan med sportsegenskaper heller enn en sportsbil. Litt rart å kritisere bilen for det når det er nettopp det den er og det den blir beskrevet som av BMW selv
Har vært gjennom det samme sure med i4 M50en her. Tror de begynner å få greit rutine på det der nå.I vår husstand er i4 eDrive 40 på verkstedet grunnet en kjent feil på temperaturstyring / varmeapparat (BMW selv som opplyste om at det er en kjent feil på denne modellen). En eller annen væske har lekket ut, og det finnes ingen varme i varmeapparatet. BMW må sitte på bilen i en drøy måned for å fikse dette serieproblemet. Not so good. Konemor har fått overlatt en Nissan Ayria fra Hertz som erstatning. Ikke fullgod, kan jeg vel tilføye.