Vet ikke om det er helt riktige stedet, men jeg prøver meg på offtopic hjørnet
Vurderer å bytte inn en BMW 120d -07 i en BMX X5 -01 til -03 mod 3.0dA. Er dette et dårlig bytte? Har sett at mange av disse har byttet gearkasse på en eller annen km-stand og av de jeg har vært å prøvekjørt (3.0i og 4.4i) så har begge hatt knakking ved sving+pådrag (drivknuter?) og begge hadde diverse småfeil som defekt parkeringssensorer og el-bryter på bakluken osv. Er det noen store feil jeg bør være klar over? Hvordan er holdbarheten på disse bilene mtp. km-stand? er over 200k km farlig mye for en slik bil?
Er så møkk lei "begrensningene" mtp. framkommelighet som bakhjulstrekkeren har i forhold til 4x4 nå at et bytte er på tide!
Vurderer å bytte inn en BMW 120d -07 i en BMX X5 -01 til -03 mod 3.0dA. Er dette et dårlig bytte? Har sett at mange av disse har byttet gearkasse på en eller annen km-stand og av de jeg har vært å prøvekjørt (3.0i og 4.4i) så har begge hatt knakking ved sving+pådrag (drivknuter?) og begge hadde diverse småfeil som defekt parkeringssensorer og el-bryter på bakluken osv. Er det noen store feil jeg bør være klar over? Hvordan er holdbarheten på disse bilene mtp. km-stand? er over 200k km farlig mye for en slik bil?
Er så møkk lei "begrensningene" mtp. framkommelighet som bakhjulstrekkeren har i forhold til 4x4 nå at et bytte er på tide!