Muligens litt inhabil når det gjelder Dylan, men jeg kan rett og slett ikke se at noen kan gjøre ham rangen stridig som etterkrigstidens aller viktigste navn innen det utvidede pop/rock begrep.
Så enig, så enig. Ingen over, ingen ved siden.
Muligens litt inhabil når det gjelder Dylan, men jeg kan rett og slett ikke se at noen kan gjøre ham rangen stridig som etterkrigstidens aller viktigste navn innen det utvidede pop/rock begrep.
Visst har det så! Om ikkje, kva anna skulle vel ha med kvaliteten på melodien å gjere?Kvaliteten på en melodi har da vel ikke med originalarrangementet å gjøre.
Det jeg mente, og som vi synes å ha ulik oppfatning om, er at kvaliteten på en melodi som sådan ikke har med kompleksiteten av dens oppbygging å gjøre.Visst har det så! Om ikkje, kva anna skulle vel ha med kvaliteten på melodien å gjere?
For å vere mindre provoserande, er nok mange melodiar innan R&B, soul eller negro spirituals fullt på høgd med Bob sine.
1. Det er ikkje nødvendigvis samanheng, men veldig ofte likar eg melodiar som ikkje er "for enkle".1. Det jeg mente, og som vi synes å ha ulik oppfatning om, er at kvaliteten på en melodi som sådan ikke har med kompleksiteten av dens oppbygging å gjøre.
2. Hvordan vurderer du kvaliteten på en melodi, Arve?
Da snakker vi vel Dylans tidlige periode ? Blowing in the Wind f.eks. Leirbålsang nr.1.Det fine med Dylan er at han er så enkel (somme vil seie banal) i melodiane at ein middels 6.klassing kan lære seg grepa og framføre songane. Såleis kan dei tolkast, og det er noko av det flottaste - då kan ein sjølv vektlegge det som personleg er vurdert som viktig.
Det vart vel litt verre etter Knocking on heavens door....du har nok rett i det. Men berre vi kan unngå F-grep, er det forbløffande kva ein 6.klassing kan klare....
Nei. Robert Johnson hadde ingen låt med den tittelen.Robert Johnson spilte også "Rolling and Tumblin'". Det måtte vel være før Muddy Waters, eller?
Elvis Presley og Beatles er klart "viktigst" innenfor pop/rock. Dylan langt bak.Så enig, så enig. Ingen over, ingen ved siden.
Dylan inspirerte Beatles. Beatles inspirerte Dylan.Elvis Presley og Beatles er klart "viktigst" innenfor pop/rock. Dylan langt bak.
De tenker nok på den danske superstjernen Jodle-Birge.Dirge?
Dirge finner du på Planet Waves fra 1974. Har du ikke hørt den plata ?
Elvis Presley og Beatles er klart "viktigst" innenfor pop/rock. Dylan langt bak.
De tenker nok på den danske superstjernen Jodle-Birge.
http://www.gravsted.dk/person.php?navn=jodlebirge
Ser ingen grunn til å tilføye noen ting som helst, og det er ikke så ofte det skjer...Elvis er Kongen som massekulturelt fenomen, det er helt klart.
Som komponist, låtskriver og stemme med noe som helst på hjertet var han ingenting.
Beatles var et koselig og søtt popband uten nerve. Fine sanger. Jada.
Exile on main street og en rekke andre Stones-skiver ville blitt valgt her i huset fremfor disse sukkertoppene any day.
Dylan svever pent over begge deler, bare i kraft av å være relevant i 4 tiår.
O.
Vi er på linje når det gjeld Stones, feite riff, solid rock og skikkeleg driv om enn tekstane ikkje er av same format som Bob.Stones var bra. På sekstitallet og tidlig syttitall. Toppen nådde de vel med de fem skivene som Jimmy Miller produserte. Beggars Banquet 1968, Let it Bleed 1969, Sticky Fingers 1971, Exile on Main Street 1972, Goats Head Soup 1973. Etter det syns jeg det har vært så som så. En og annen låt innimellom.
Bruce Springsteen med langt mer spenstig musikk enn Dylan? Eksemplifiser gjerne....Vi er på linje når det gjeld Stones, feite riff, solid rock og skikkeleg driv om enn tekstane ikkje er av same format som Bob.
Men kvifor har ingen nemnt Bruce Springsteen, Zappa, Tom Waits? Her er gutane med mykje på hjartet. Dei skriv også langt meir spenstige melodiar (altså musikk) enn Bob.
Liker godt både Tom Waits og Frank Zappa. De kommer ikke langt etter Dylan, men dog etter. Springsteen er vel noe etter disse igjen. Dette er min subjektive mening.Vi er på linje når det gjeld Stones, feite riff, solid rock og skikkeleg driv om enn tekstane ikkje er av same format som Bob.
Men kvifor har ingen nemnt Bruce Springsteen, Zappa, Tom Waits? Her er gutane med mykje på hjartet. Dei skriv også langt meir spenstige melodiar (altså musikk) enn Bob.
Like godt å nemne klassikaren: Born to run. Taktfast og rockete, utan visekunstnerlege ambisjonar.Bruce Springsteen med langt mer spenstig musikk enn Dylan? Eksemplifiser gjerne....![]()
Jepp! Her er vi helt enige....Men kvifor har ingen nemnt Bruce Springsteen, Zappa, Tom Waits? Her er gutane med mykje på hjartet. Dei skriv også langt meir spenstige melodiar (altså musikk) enn Bob.
1. Einig, så lenge vi snakkar om tekstar... Zappa er langt meir avansert i melodi og arrangement, svært intrikat, og krevjande - men ikkje verre enn at det går an å få med seg. Waits er framføraren - eit uttrykk som er så eineståande at det overgår Bob, sjølv om han sjølvsagt har NOKO ANNA enn Bobben på hjartet....1. Liker godt både Tom Waits og Frank Zappa. De kommer ikke langt etter Dylan, men dog etter.
Springsteen er vel noe etter disse igjen. Dette er min subjektive mening.
2. At disse har/har hatt mer på hjertet enn Dylan, og vil sette like store spor etter seg i musikkhistorien har jeg ingen tro på.
3. Hadde ikke Springsteen slått så kraftig gjennom med Born in the USA, hadde han nok vært en ganske perifer artist i dag. Den har han levd lenge på.
Hmmm, skummelt..... Arve kan lese tankene mine.....1. . Zappa er langt meir avansert i melodi og arrangement, svært intrikat, og krevjande - men ikkje verre enn at det går an å få med seg. Waits er framføraren - eit uttrykk som er så eineståande at det overgår Bob, sjølv om han sjølvsagt har NOKO ANNA enn Bobben på hjartet....
Springsteen er nok smågut her.
Og Kurt Weill, mens vi er der.Tom Waits. Swordfishtrombone og Rain Dogs. To mesterverk. Han har også sitt helt egne musikalske univers. Bygger kanskje mer på europeisk tradisjon som Berthold Brecht ?