T
Slik uttaler en ignorant seg...........Gi penga til meg, den sure gamle ufordrageligde uhøflige sære bleien fortjener dem ikke, 40 år siden han lagde noe bra musikk også. Han har penger nok
Hvem var det som er en sur, gammel, ufordragelig, uhøflig og sær blei, sa du?Gi penga til meg, den sure gamle ufordrageligde uhøflige sære bleien fortjener dem ikke, 40 år siden han lagde noe bra musikk også. Han har penger nok
Nei!Hører vi har en mann som står ved slutten av livet, som har oppnådd enormt mye, og som baler med hvordan han skal forstå og forsone seg med det livet han har levd?
Nei, her óg. Står ved slutten av livet når man er 76 og pigg og rask? Han rocker jo i vei og er faen meg stødigere enn folk på 60.Nei!Hører vi har en mann som står ved slutten av livet, som har oppnådd enormt mye, og som baler med hvordan han skal forstå og forsone seg med det livet han har levd?
Du refererer kun til andre; hva mener DU om forelesningen? "Leksehjelp"?, forsvarer du den betegnelsen?Mener Bob Dylan kan ha hentet nobeltalen fra leksehjelpside
Bob Dylan holdt til slutt et nobelforedrag. Men nå spør nettmagasinet Slate om han kan ha tatt deler av talen fra et nettsted for leksehjelp.