Naturligvis . . .BBking skrev:En utvekslingsavtale, kunne naturligvis være et alternativ. Vi får drittsekkene, Kongo får Erik Solheim og Trond Giske, og kan gjøre hva de vil med dem. Hva som helst!BBking skrev:Denne tråden er dypt rasistisk. Trist.
Døddsstraff vil være helt riktig for disse to drittsekkene.
Hei,BBking skrev:Denne tråden er dypt rasistisk. Trist.
Døddsstraff vil være helt riktig for disse to drittsekkene.
Jippi!!! Det var nok bare en kommafeil. Godt at Jens og Jonas ikke skulle være flinkest i klassen denne gangen. Da hadde vi gått på en schmell!BT skrev:Heisann, der reduserte statsadvokaten erstatningsbeløpet med ganske nøyaktig 99 %, fra 500 til 5 milliarder $.
Oljefondet er berget!![]()
"King Kongo"Anonym skrev:Jeg synes de kunne sendt Harald til Kongo sammen med et tv team.
Ser for meg realityshowet "Kongen i Kongo"
Land med jungel pleier å ha bra med nedbør. Kongofloden oppstår heller neppe ut av intet. I følge internett ligger årlig nedbør i Kongo på ca 1700 millimeter i året, noe som er omtrent det samme som et sted i Norge der det regner ganske mye. Bergen ligger vel på rundt 2000 millimeter i året.Tubesnake skrev:Det går sikkert bra med slicks der nede. Liten fare for vannplaning vil jeg anta.
Ikke si at du har googlet nedbørsmengdene i Kongo?nb skrev:Land med jungel pleier å ha bra med nedbør. Kongofloden oppstår heller neppe ut av intet. I følge internett ligger årlig nedbør i Kongo på ca 1700 millimeter i året, noe som er omtrent det samme som et sted i Norge der det regner ganske mye. Bergen ligger vel på rundt 2000 millimeter i året.Tubesnake skrev:Det går sikkert bra med slicks der nede. Liten fare for vannplaning vil jeg anta.
oddgeir skrev:Ikke si at du har googlet nedbørsmengdene i Kongo?
Dette visste du fra før.
Måtern media i Norge oppfører seg på er ikke stort bedre enn rettsaparatet i Kongo. En avis sier de ble pelmet ut av forsvaret, mens en annen skriver at forsvaret ikke har en eneste anmerkning på noen av dem.wotg skrev:Et par nye artikkler i pressen idag om disse to guttas fortid. De fremstår mer og mer som kyniske leiesoldater som drar til Afrika for å " get some"
Kongo har all rett til å dømme dem, men slutt nå med denne evinnelige pengegriskheten.BBking skrev:Hvis disse to dustene forsøkte å bygge en styrke leiesoldateri landet, så er dødsstraff høyst betimelig.
Familien Moland har pantsatt huset for å få mat til Kongo-fangene.A Boy Named Sue skrev:I og med at dødsstraff ikke blir praktisert i Kongo er vel spørsmålet: hvem skal holde de med mat og medisiner mens de sitte i fengsel der nede? Det blir vel den norske stat det.
Det sinnssyke erstatningskravet mot den norske stat kan de nok bare glemme. Men jeg tror at om et år eller to er de nok hjemme i Norge igjen etter at staten har brukt store summer på å få disse idiotene utlevert til Norge.
Vel hjemme soner de kanskje et år før de igjen er fri og kan legge ut på ny "guttetur".
Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.oddgeir skrev:Kongolesisk aktor etter opplesning av dommen.
![]()
I så fall har du ikke peiling på hva rasisme betyr.BBking skrev:Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.
BBking skrev:oddgeir skrev:Kongolesisk aktor etter opplesning av dommen.
![]()
Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.
Det har blitt så vanskelig å detektere sarkasme etter at pedal forbød smilefjes.BT skrev:I så fall har du ikke peiling på hva rasisme betyr.BBking skrev:Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.
el_mariachi skrev:Hva med å se på grunnlaget de har for å gi en god dom?BBking skrev:oddgeir skrev:Kongolesisk aktor etter opplesning av dommen.
Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.
Ja, apen er da ikke så tett i nøtta.
Påliteligheten til dette rettsapparatet kan vel snakke for seg selv når man ser på bevisene som ligger til grunn for dommen, for ikke å snakke om tiltalepunktene.
Dette er et land hvor 1000 mennesker deler en halv tv.
Så det er liksom DET jeg skal bli husket for her inne?coolbiz skrev:Det har blitt så vanskelig å detektere sarkasme etter at pedal forbød smilefjes.
Hurra! det er lov igjen 8) ;Dpedal skrev:Så det er liksom DET jeg skal bli husket for her inne?coolbiz skrev:Det har blitt så vanskelig å detektere sarkasme etter at pedal forbød smilefjes.
8) :
:'(
:-*
Fordømmelsen har vel allerede kommet. Dog er det påfallende at mange av de som er mest ivrige etter å fremskaffe reaksjoner, mer enn gjerne vil sende Krekar til en tilsvarende jalladomstol i Irak. Selektiv tilslutning til rettssikkerhet?larkrla skrev:Vel, da er man dømt til døden og vel så det...da gjenstår det å se om det kommer noen fordømmelse fra de som ivrer sterkest når det samme skjer i feks USA.
Da er vi nok uenig om det.BBking skrev:Jeg oppfatter innlegget ditt som grovt rasistisk.
Men kjære Slubbert du har nå vel aldri vært i tvil om at det på HFS ( om enn det gjøres lett skjult og uten innrømmelse ) skilles substansiellt mellom "dem og oss", "kristen og muslim" og "hvite og mørke" ?Slubbert skrev:.......Selektiv tilslutning til rettssikkerhet?