Trusa fra "Helgøya" midt i Mjøsa vil gjerne bli medlem av Mjøsa lydlaug. Jeg regner med å møte noen kjente ansikter, har vel mødt noen av dere hos HIFI guiden på Hamar (den mest interesante butikken i vårt destrikt).
Send meg din kontaktinfo så skal du få invitt. Hyggelig om du blir medmarsboer skrev:Lillehammer er jo så vidt innafor Mjøsa så jeg får vel kanskje melde meg som potensiell Mjøs-lauger?
Hei Lasse... Ingen begrensninger for dem som skal være med...Eneste problemet er at det er liten eller ingen aktivitet i lauget om dagen.. For min egen del har jeg fått nok for en periode.. Så da får en håpe andre kan gjøre en innsats eller bare la det dø ut.. Mest konkrete enkelte har gjort er å melde seg ut, og det blir det lite akitvitet av ... Så en får håpe noen vil drifte lauget med mer pågangsmot og glød enn det som har vært den siste tiden...lasse5214 skrev:Jeg blir gjerne med. Ser ikke Mjøsa fra stua mi men jeg jobber på Toten kvalifiserer det til medlemskap?
Lasse
Hvordan gikk det med planene om akustikkseminaret? Hørtes spennende ut.HCS skrev:Da er vi igang! Det blir endel forskjellig til våren. Besøk hos bransjeaktører, hjemme-hos pluss et par overraskesler... Samt at drt jobbes litt med et akustikkseminar...More to follow
Er vel kanskje heller at primus motor her ikke lenger ser MjøsaMcKjell skrev:Ja her var det jammen blitt stilt gitt...
Er det ingen som er aktive lenger rundt Mjøsas vakre strand?
Blir vell lite akktuelt i 2011 pga, jule stria ... ;D men hadde vert morro å fått til noen treff i 2012 vist noen er inntreserte i det
Mvh Kjell
At Mjøsutsikt IKKE er kriterium, handler vel mest om misunnelse RBNRBN skrev:Jeg kan godt dra i gang en ny forening, society, laug eller klubb.
Kom med noen navneforslag på pm så skal jeg se hva jeg får til i løpet av morgendagen/kvelden. Begynner med blanke ark osv. Vi er jo i Prøysen land. Jeg vet interessen fortsatt er der og at snakketøyet er i orden på de fleste som var med i Mjøsen.
Tror vi skal forholde oss til et ganske stort nedslagsfelt. Mjøsutsikt er ikke et kriterium.
RBN
Nytt kvinnfolk? :marsboer skrev:Det er derfor mulig det blir investert i noe morsomt (forhåpentligvis med nettverk seff..) som ikke er en del av selve audiokjeden, men med potensielt stort betydning, i nær fremtid.
Selvfølgelig må du være med IMO, dette skal være et inkludrenede fellesskap for lydinteresserte i omhegn (ikke ekslusivt for sirompa hedmarking langs mjøsstranda). Selv med en slik grunnholdning blir det antakelig IKKE et "renn" av interesserte likevel. Vi er, og blir, nok en relativt eksklusiv sære liten gjeng idio...(entusiaster, var det) her på østlandets flatbygd og dype skogerslartibartfast skrev:om dere kan tenke dere å la oss være med også? her er det så stille ang. hifi at jeg mistenker folk er mer opptatt av potit enn musikk... :
ikke akkurat mjøsblikk heller, men utsikt over Randsfjorden kan jeg by på
Nah, selv om et kvinnfolk med nettverksport for fjernstyrt monitorering og konfigurering sikkert hadde vært svært spennende ;Dkwil skrev:Nytt kvinnfolk? :marsboer skrev:Det er derfor mulig det blir investert i noe morsomt (forhåpentligvis med nettverk seff..) som ikke er en del av selve audiokjeden, men med potensielt stort betydning, i nær fremtid.
mvh
Og kaffe håper jeg ;Dslartibartfast skrev:om dere kan tenke dere å la oss være med også? her er det så stille ang. hifi at jeg mistenker folk er mer opptatt av potit enn musikk... :
ikke akkurat mjøsblikk heller, men utsikt over Randsfjorden kan jeg by på
Det er det viktigste...McKjell skrev:Og kaffe håper jeg ;D