K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Lekkert!!! Gutty
Ser frem til neste Okka besøkgut_man skrev:Tror det blir enda litt greiere når jeg får ommøblert litt i racket så ting ser litt røddigere ut. Og ikke minst blir det litt mer praktisk med BP psu'ene nærmere "moderskipet". Sliter litt med 10cm for korte kabler fra psu til amp når det står som det gjør, dvs. sliter bare når jeg må tippe ampen for å biasjustere hvilket jeg jo ikke gjør hver dag 8)
Hadde vært hyggelig med besøk igjen ja Nå har jo BP mafiaen fått ett nytt medlem i området her også.... Han er redd for å stå frem pga. de smertefulle invielsesritualene som er innført65finger skrev:Ser frem til neste Okka besøkgut_man skrev:Tror det blir enda litt greiere når jeg får ommøblert litt i racket så ting ser litt røddigere ut. Og ikke minst blir det litt mer praktisk med BP psu'ene nærmere "moderskipet". Sliter litt med 10cm for korte kabler fra psu til amp når det står som det gjør, dvs. sliter bare når jeg må tippe ampen for å biasjustere hvilket jeg jo ikke gjør hver dag 8)
gut_man skrev:Hadde vært hyggelig med besøk igjen ja Nå har jo BP mafiaen fått ett nytt medlem i området her også.... Han er redd for å stå frem pga. de smertefulle invielsesritualene som er innført65finger skrev:Ser frem til neste Okka besøkgut_man skrev:Tror det blir enda litt greiere når jeg får ommøblert litt i racket så ting ser litt røddigere ut. Og ikke minst blir det litt mer praktisk med BP psu'ene nærmere "moderskipet". Sliter litt med 10cm for korte kabler fra psu til amp når det står som det gjør, dvs. sliter bare når jeg må tippe ampen for å biasjustere hvilket jeg jo ikke gjør hver dag 8)
[/quotekan det være Verm? han har høy smerteterskel tipper jeg ;D
Jasså, har dere en "skap BP'er" der nede :gut_man skrev:Hadde vært hyggelig med besøk igjen ja Nå har jo BP mafiaen fått ett nytt medlem i området her også.... Han er redd for å stå frem pga. de smertefulle invielsesritualene som er innført65finger skrev:Ser frem til neste Okka besøkgut_man skrev:Tror det blir enda litt greiere når jeg får ommøblert litt i racket så ting ser litt røddigere ut. Og ikke minst blir det litt mer praktisk med BP psu'ene nærmere "moderskipet". Sliter litt med 10cm for korte kabler fra psu til amp når det står som det gjør, dvs. sliter bare når jeg må tippe ampen for å biasjustere hvilket jeg jo ikke gjør hver dag 8)
Hehe tviler jeg ikke på.BHO skrev:S20 hadde visst banka godt liv i høyttalera til Greg i følge Gary. ;D
Mer enn Greg gir inntrykk av på sine sider.
du linker til en P20 BHOBHO skrev:Noen kan være på jakt etter BP saker, så jeg tenkte å tipse litt ang. en S20 i UK og en Contol Unit EXD.
Dette er fra en god kunde av Gary som desverre ikke er blandt oss lenger.
I følgr Gary er alt i topp shape, og den S20 er også faktiskt EXD!!!, men det har ikke selger av dødsbo fått med seg så her er det bare å trå til for den som ønsker å kjøpe kvalitet.
http://cgi.ebay.com/border-patrol-p..._HomeAudioHiFi_Amplifiers&hash=item45fbebfdff
En eller annen moderator føkker vel opp, men send gjerne PM til meg. ;D
Hehe, du får sagt det.pengesluk skrev:Er denne P20 ok, BHO? Noe å prøve ut for meg? Koster jo ikke mer enn en voksen helgefyll m/alt tilbehør..
Du kan låne en mindre utgave av meg så kan du jo tenke at du får bare mer av alt. Står bare.som pc amp på kontoret uansett. Det at du får mer av alt er vel ikke en vanskelig for deg vil jeg tro....pengesluk skrev:Er denne P20 ok, BHO? Noe å prøve ut for meg? Koster jo ikke mer enn en voksen helgefyll m/alt tilbehør..
300Birger !! ;Dpengesluk skrev:Hmm... et par uker på pizzaskorper og isvann, så.... Enhver horn entusiast med respekt for faget burde jo ha en brukbar 300Birger - om ikke noe annet så for å sammenligne mot annet. Synd det ikke er monoblokker
Det er en EXD, ikke en standard.pengesluk skrev:Hu sa så, brura og...
Kjenner ikke BP range'n - dette er jo ikke noen værsting, mer som en innstegs-modell, og da har vi vel modde -helvete i gang før en aner... Og da, Knb, da vet jeg ikke om det er nesten gratis lenger..?
Fra http://www.borderpatrol.net/upgadesind.htmpengesluk skrev:- hvor mye betyr det at det er en EXD?? Spør dumt nå, men må ta noen "shortcuts", har ikke tid til å forske meg opp på BP akkurat i dag.
Hva er det de andre BP-fantastene har (BHO, Canales etc.)
Le og Birger har, selvsagt, EXD.pengesluk skrev:Hva er det de andre BP-fantastene har (BHO, Canales etc.)
Takk for innspill forresten; dere er jo kjernekarer og 100% objektive alle sammen og ikke på noen måte farget av merkepreferanser : :gut_man skrev:Sluket; se300b er innstegsmodellen. Veien videre oppover Med SE konstuksjonene, er S10, mens pushpull varianten heter P20. PP leverer vel dobbelt så mye krefter ifht S10 sine massive 9w. Etter disse variantene som er utstyrt med dual mono psu'er (se300b har bare en, vet ikke om det leveres en tilsvarende pp variant) er det duket for exd versjonene som er toppmodellene av standard ampene Gary leverer. Dette er 100k+ amper, og jeg tror ikke du risikerer noe moddehælvete med den. Hvis ikke 18w er avsindig mye mer enn du har behov for, er det imo ikke noe å tenke på hvis du likevel er på jakt etter en skikkelig 300b amp. Med den antydede prisen er det jo faen meg rene røverkjøpet! Løp og kjøp ! Jeg oppgraderte fra SE300 til s10exd og det var veldig hørbart Ser meg ikke hverken tilbake eller til siden 8)
MorroBHO skrev:Den P20 som lå på e-bay er solgt til Norge.
Så veldig aktiv er jeg vel ikke, men jeg håper jo at jeg blir en venn av BP.BHO skrev:Den P20 som lå på e-bay er solgt til Norge.
Noen av dere som henger rundt her som har kjøpt den?
Jeg vet navnet på kjøper, men aner ikke om han er aktiv her.
Se der ja ;D gratulerer og velkommen.Frode skrev:Så veldig aktiv er jeg vel ikke, men jeg håper jo at jeg blir en venn av BP.BHO skrev:Den P20 som lå på e-bay er solgt til Norge.
Noen av dere som henger rundt her som har kjøpt den?
Jeg vet navnet på kjøper, men aner ikke om han er aktiv her.
Frode