miata
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 17.01.2005
- Innlegg
- 370
- Antall liker
- 1
Eller liten kupe..En bra vinterbil for meg er en som har raskt varmeapparat eller webasto/eber..
Eller liten kupe..En bra vinterbil for meg er en som har raskt varmeapparat eller webasto/eber..
Kroppsvarmen skal varme kupeen da eller? Må fortsatt ha rask varme i motoren,selv om det er lettere å varme en liten kupe..Eller liten kupe..
joda så klart er det mulig å kjøre av veien, men jeg har aldir opplevd å miste kontrollen over bilen med slike systemer, og her jeg bor er det ikke akkurat motorvei, eller god brøyting.Det er ikke noe problem å dra av veien uansett hvilke 3 bokstavs systemer bilen har, det være seg ABS, ESP, SRS, APC eller PMS. Det eneste som er sikkert er at jo flere 3 bokstavs sytemer bilen har jo høyere hastighet har den når den til slutt drar ut av veien !
Omtrent det samme som en Webasto med fjernstyring, maoeller montere en Milbert
<snipp>
Fattige 17.285,- pr. stk. er vel ingenting for en garvet audiofil?
Diffbrems er ingen erstatning for sperrer når "the going gets tough". I normal bruk (bare en bil som skal flyttes og vanlig vei - ikke traktorvei), så er 4wd med diffbrems som regel nok.Opplevde dette med quattroen i vinter då eg skulle slepe ein anna bil på glatta; spann på høgre framme og høgre bak. Resten stod dønn stille. Diff.brems my ass. Det var dritflaut. Var rett før eg røska av quattro-logoen på bakluka. 2WD med trekk på begge bak/fram-hjul hadde sannsynlegvis vore betre. Nei, 4x4 + sperre er tingen.
Ingen over ingen ved siden!!
Kjørte selv en av disse i millitæret. Uansett om en bruker høy/lavserie gir..de er ypperlige å sette seg fast med, Man kommer seg ikke løs igjen.Etter å ha kjørt GW i militæret er det ikke en bil jeg ville ha anbefalt.. Men skal jeg anbefale en traktor til by bruk, så er GW helt greit...