P
parafinoksen
Gjest
Samme formuleringene også. Hver bidige gang.Hver bidige gang.
Samme formuleringene også. Hver bidige gang.Hver bidige gang.
Når flere helt åpenbart gjør nar av deg, skjønner du det ikke? Eller er du så ignorant? Jeg stiller deg stadig spørsmål rundt dine voldsomme erfaringer, men du lar svarene vente på seg? Hvordan skal man formidle til deg at du må tone ned galskapen din litt? Det du holder på med er ikke greit, å det koster folk penger når noen faller for tullprat ditt.4 string: De store britiske merkene følger en klassisk, over hundre år gammel formel. Skjønner du ETT av dem er veien svært kort før du skjønner de andre også. Filosofiene har avgjørende forskjeller, men også tydelige likheter. Kryssmatchpotensialet er høyt. Og merkets soniske sjel Ligger oppe i dagen for den som veit å lytte. Funker det i et anlegg med Rega, funker det mao svært ofte med Exposure eller Audiolab også..Eksempelvis.. Valgene blir da ikke fullt så kompliserte..Det er ikke verre enn det
Fortell litt mer om denne hundre år gamle formelen, er du snill.4 string: De store britiske merkene følger en klassisk, over hundre år gammel formel.
Det er ganske åpenbart at jeg ikke skjønner ETT av dem en gang, men det får jeg leve med.4 string: De store britiske merkene følger en klassisk, over hundre år gammel formel. Skjønner du ETT av dem er veien svært kort før du skjønner de andre også. Filosofiene har avgjørende forskjeller, men også tydelige likheter. Kryssmatchpotensialet er høyt. Og merkets soniske , individuelle sjel er oppe i dagen for den som veit å lytte. Også om komplette ettmerkessystemer står i direkte sammenligning. Evt som Mix & match: Funker det i et anlegg med Rega, funker det mao svært ofte med Exposure eller Audiolab også..Eksempelvis.. Valgene blir da ikke fullt så kompliserte..Det er ikke verre enn det A punch well above its Weight..det er en annen definisjon av britisk HiFi..Slår hardt fra seg godt over sin klasse..for den som skjønner, altså…
Det skulle vel ha tatt seg ut...Merkelig at ikke alle på Sentralen kjører helbritiske oppsett?
Kan umulig fungere. Ifølge enkelte.Det skulle vel ha tatt seg ut...
Kva med heiltysk? Eller heilnorsk?
Det jeg snakker om av rom er mer akustikk, overflater, mur/tre/gips og møblering. Engelsk tuning passer ikke nødvendigvis godt til norsk møblering.NA-X: Storbritannia og Norge er likere enn du tror. Dessuten, formelen har lite og ingenting med rombeskaffenhet å gjøre, sålenge du ikke feilaktig baserer den utelukkende på høyttalerstørrelse. Det kan du ikke, da denne formelen hovedsaklig har med TUNING AV ELEKTRONIKKEN, og soniske prioriteringer å gjøre. Enten liker du britisk Hi-Fi, eller så gjør du ikke det. Men gjør du det, lærer du fort å bruke filosofi og signatur for å skape synergi..Likheter og forskjeller gjør sitt til at dette over tid blir ganske enkelt. For signaturen ligger helt oppe i dagen…Du har da eid masse Naim? Få merker er så tydelige på filosofi og signatur som dem…Det gjør at partnervalg blir lettere enn å sovne på natta. Som Exposure og Rega FORTELLER de deg hva de VIL kobles opp med.
Jeg har ikke hørt Primaren, og er selv Rega Brio R-eier (fornøyd som sådan), men jeg kan ikke skjønne annet enn at Primaren må være et bedre kjøp med flere «hestekrefter» og inkludert DAC-modul. Men hvilken forsterker som passer best til B&W, det aner jeg ikke.Ble litt avsporing i tråden her
Hva ville dere valgt av en Primare i22 DAC eller Rega Brio R til ca. samme pris (4000’ish)?
Brukte en i22 med CM9 en periode for en del år siden, funket helt greit, men tror nok i30 er en del bedre hvis man kan få det til noenlunde samme pris. Ikke prøvd Rega’en så vet ikke hvordan de står seg mot hverandre.Ble litt avsporing i tråden her
Hva ville dere valgt av en Primare i22 DAC eller Rega Brio R til ca. samme pris (4000’ish)?