Bruktbørsen

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.238
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Steinar_Lund skrev:
Og så dette med "sendes for kjøpers regning og risiko". Jeg ville aldri akseptert "og risiko" ved kjøp så lenge jeg ikke selv har kontroll med hvordan varen er pakket. Jeg har også lest om minst ett tilfelle her på forumet hvor selger hadde pakket skandaløst dårlig, og varen var fullstendig ødelagt ved ankomst.
Jeg skjønner det, men jeg skjønner også at dette er noe man skriver når man har et produkt som egentlig "må hentes", men hvis kjøper på liv og død vil ha det tilsendt, så går det bra hvis kjøper aksepterer å ta risokoen det innebærer på sin kappe.

Det er vel en ærlig sak, og hvis kjøper ikke vil ta den sjansen så lar han bare være å kjøpe, eller reiser for å hente.
 
L

lasse5214

Gjest
Det hadde vært fint med et karaktersystem på sentralen.
Er det vanskelig å få til?
Jeg er medlem på noen forum med over 240 tusen medlemer
der funker karakterer veldig bra.

Folk styrer glatt unna de med dårlig rating.

Lasse :)
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
lasse5214 skrev:
Det hadde vært fint med et karaktersystem på sentralen.
Er det vanskelig å få til?
Jeg er medlem på noen forum med over 240 tusen medlemer
der funker karakterer veldig bra.

Folk styrer glatt unna de med dårlig rating.

Lasse :)
Jeg håper og tror at det kommer på den oppgraderte versjonen.

Det eneste jeg er redd for er at "kjøpere" som ikke kjøper skal ha mulighet å gi feedback, dette fordi det er utrolig mange useriøse og frekke "kjøpere" her på sentralen (og andre steder)

Når det gjelder selgere så er min erfaring at de er mye mer seriøse og til å stole på enn mange av kjøperene
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Vi har gjort det slik at det kun er mulig å gi feedback når et salg er gjennomført (penger er mottatt), og hver part vil ikke kunne se hverandres karakter før den er avgitt av begge parter.

Dette vil ikke sikre mot useriøse kjøpere, men vil vise hvem som er til å stole på.

Lansering 1. mai 2012.
 
T

Tittentei

Gjest
Høvdingen skrev:
Vi har gjort det slik at det kun er mulig å gi feedback når et salg er gjennomført (penger er mottatt), og hver part vil ikke kunne se hverandres karakter før den er avgitt av begge parter.

Dette vil ikke sikre mot useriøse kjøpere, men vil vise hvem som er til å stole på.

Lansering 1. mai 2012.
Betyr dette at hvis det kun er den éne parten som gidder å gi karakter, så vil aldri karakteren fra den andre parten bli synlig?

Jeg er en drittsekk. Jeg lager en annonse og selger noe. Gir kjøper masse problemer og sjansen er god for at jeg får en negativ karakter. Siden jeg vet dette, så gir jeg aldri kjøperen en kommentar, for da vises den negative karakteren han har gitt meg.

I mellomtiden lager jeg trøbbel for mange nye kjøpere. Lager så en ny konto og fortsetter i samme dur etter at administratorene her har blitt advart, og de negative karakterene har blitt postet.

Det lureste er muligens å validere brukerkontoer med en eller annen form for SMS-tjeneste. Man kan bruke fortumo.com til dette - det lar seg implementere med PHP på en grei måte. I tillegg kan karakterer modereres, og da spesielt de negative, slik at de mest negative karakterene kan publiseres med en gang, siden det er viktig for den øvrige brukermassen at dette blir klart. Det greieste er kanskje å måtte verifisere en konto før man får operere på bruktbørsen, mens vanlig fora ikke krever en validert kto.

PS: Ikke vurdere mikrobetaling via SMS fra fortumo for annonser nå! ;D
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.250
Antall liker
2.466
Torget vurderinger
13
fuzztor skrev:
lasse5214 skrev:
Det hadde vært fint med et karaktersystem på sentralen.
Er det vanskelig å få til?
Jeg er medlem på noen forum med over 240 tusen medlemer
der funker karakterer veldig bra.

Folk styrer glatt unna de med dårlig rating.

Lasse :)
Jeg håper og tror at det kommer på den oppgraderte versjonen.

Det eneste jeg er redd for er at "kjøpere" som ikke kjøper skal ha mulighet å gi feedback, dette fordi det er utrolig mange useriøse og frekke "kjøpere" her på sentralen (og andre steder)

Når det gjelder selgere så er min erfaring at de er mye mer seriøse og til å stole på enn mange av kjøperene
Dette med useriøse/frekke kjøpere leser jeg mange skriver om - Jeg har enda tilgode om å oppleve disse. Hva legger dere til grunn for "frekke kjøpere" er det når de ikke vil gi prisen det spør om ?

Alle kjøp og salg jeg har gjennomført her og på Finn bærer preg av høflighet og en meget god tone. Ved mitt siste salg sendte kjøper meg en mail der han takket for en meget informativ og lett handel.
Jeg er kanskje over gjennomsnittet opptatt av at pakking (pakker alltid dobbelt), sporing og oppfølging igjennom hele prosssesen. Når jeg solgte min preamp tok jeg faktisk bilder og sendte når jeg hadde pakket den ned og la ved sporingsnummer.

Siste gang jeg gjorde en forespørsel angående noen klasse D monoblokker her på sentralen om de var strøkne fikk jeg til svar at "det er de under all fluemøkken og støvet som ligger oppå"

^Frekt eller ikke ^ (?)
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Jeg oppgir alltid pris og sted i mine annonser, svarer alltid høflig og pakker bra. Har solgt (og kjøpt) mye det siste året, jeg har mottatt flere positive tilbakemeldinger, og har ikke mottatt en eneste klage fra de som har kjøpt. Klagingen kommer fra de som ikke kjøper.

De siste negative opplevelsene vil jeg ikke nevne da jeg ikke ønsker flere PM/e-mailer fra vedkommende dette kom fra.
Ellers; Den mest vanlige (for min del) er fra folk som gir skambud og ikke gir seg etter et høflig "nei".
Ved salg av CD og LP'er så skal folk belære meg om postens portosatser, og enkelte tror at det er jeg som selger som tar betalt for porto og ikke Posten. Hissige meldinger om at kr 140,- er for høy pris og samtiding ønsker ikke vedkommende tilsendt platene som uregistrert pakke.
Kverulerende PM/e-mailer når jeg sier at jeg ikke sender i oppkrav...
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
tittentei1000 skrev:
Betyr dette at hvis det kun er den éne parten som gidder å gi karakter, så vil aldri karakteren fra den andre parten bli synlig?
Når selger markerer en annonse som betalt eller gjort opp (det må han gjøre for at det skal være mulig å avgi karakter), så har begge parter 10 dager på seg til å avgi karakter. Etter de 10 dagene er over så vil ingen, den ene eller begge karakterer bli synlige. Med andre ord så kan partene velge og ikke gi karakter, den ene kan gi karakter alene eller begge kan gi karakter.

Moderator kan endre på avgitt karakter i tilfelle feil.

Vi har også delt karaktersystemet slik at alle brukere har en gjennomsnittskarakter som kjøper og en gjennomsnittskarakter som selger. De fleste andre nettsider har felles karakter for kjøp og salg, og selv har jeg nærmere 100+ på Ebay uten å ha solgt noe som helst. Den dagen jeg skal selge noe så kan det jo se ut som jeg er en fantastisk trygg selger, mens jeg kanskje er det totalt motsatte.

Det er vanskelig å lage et virkelig godt karaktersystem, og vi kommer helt sikkert til å se positive og negative sider ved den nye løsningen. Vi velger å tro at dette vil fremheve de som en kan stole på, og en må alltid være litt på vakt ovenfor selgere som ikke har noen karakterer.
 
T

Tittentei

Gjest
Høvdingen skrev:
tittentei1000 skrev:
Betyr dette at hvis det kun er den éne parten som gidder å gi karakter, så vil aldri karakteren fra den andre parten bli synlig?
Når selger markerer en annonse som betalt eller gjort opp (det må han gjøre for at det skal være mulig å avgi karakter), så har begge parter 10 dager på seg til å avgi karakter. Etter de 10 dagene er over så vil ingen, den ene eller begge karakterer bli synlige. Med andre ord så kan partene velge og ikke gi karakter, den ene kan gi karakter alene eller begge kan gi karakter.

Moderator kan endre på avgitt karakter i tilfelle feil.

Vi har også delt karaktersystemet slik at alle brukere har en gjennomsnittskarakter som kjøper og en gjennomsnittskarakter som selger. De fleste andre nettsider har felles karakter for kjøp og salg, og selv har jeg nærmere 100+ på Ebay uten å ha solgt noe som helst. Den dagen jeg skal selge noe så kan det jo se ut som jeg er en fantastisk trygg selger, mens jeg kanskje er det totalt motsatte.

Det er vanskelig å lage et virkelig godt karaktersystem, og vi kommer helt sikkert til å se positive og negative sider ved den nye løsningen. Vi velger å tro at dette vil fremheve de som en kan stole på, og en må alltid være litt på vakt ovenfor selgere som ikke har noen karakterer.
Jeg synes dette høres ut som en fornuftig og god tilnærming.

En potensiell fare er at en person selger masse småtjafs for å få en god snittkarakter, for så å virkelig sette inn støtet på en dyrere gjenstand. Om karakterene linkes opp mot et arkiv av hva som har blitt solgt/kjøpt eller prisen på det som ble solgt/kjøpt, så vil slike måter å svindle på bli vanskeligere. Dette kommer nok uansett ikke til å bli noe problem.

Jeg kommer bare med noen tilbakemeldinger, siden jeg har stått ovenfor problemstillingene for mange år siden selv. Jeg vet ikke om du husker dette, men for 5-7 år siden, så kodet jeg en omfattende bruktbørs for AV-utstyr. avdb het siden (nedlagt for hauger av år siden). Jeg indekserte stort sett alt av bruktbørser, samt at brukerne hadde mulighet for å legge opp annonser etc. Der laget jeg et karaktersystem som er noen lunde i tråd med det du beskriver over.

Når alt er oppe å gå, så kan dere også høre med PayEX om muligheten for å implementere en slags "finn" betalingsgaranti her. Jeg tror avforum har dette, og det er en fin måte for nybegynnere som ikke har noen karakterer til å kunne entre markedet etterhvert som mange medlemmer har opparbeidet seg bra rennomé og de uten karakterer er litt uglesett. I tillegg så gir den løsningen muligheter for at kjøperen enkelt kan betale med kredittkort (og få rentefrihet i en periode). Det kan bety mer omsetning for selgerne på bruktbørsen. Vil óg tro at Hifisentralen kan få prosenter av omsetning gjort gjennom en slik tjeneste, men det skal jeg ikke si for sikkert.

My two cents.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Vi har en egen profilside for hver bruker som viser all aktivitet på sidene (foruminnlegg, venner, galleritråder, annonser osv.), og på bruktbørs-delen så kan du se brukerens aktive annonser, hans tidligere kjøp og salg, og hva slags karakter han har mottatt for hver kjøp/salg med kommentarer.

Nå vil jo sidene lanseres 1 mai, og da vil alt bli synlig. Vi har tenkt på en rekke scenarioer, men vi må sikkert justere litt underveis.

Når det gjelder Payex så har vi tenkt på dette, og vi har lagt alt klart for det, men det kommer litt senere. Vi jobber også med en fraktavtale som skal gi brukerne gunstig frakt, men det er ikke helt på plass ennå.

Mvh
Høvdingen
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.654
Antall liker
228
Grei tekst det. Men tror du den skremte bort de han ønsket å skremme? Sannsynligvis leser de ikke hele annonsen, og spør allikevel. Eller, han får en hel del pranksters på telefonen. :)
 

rock

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.09.2009
Innlegg
1.858
Antall liker
309
Jeg oppgir alltid pris og sted i mine annonser, svarer alltid høflig og pakker bra. Har solgt (og kjøpt) mye det siste året, jeg har mottatt flere positive tilbakemeldinger, og har ikke mottatt en eneste klage fra de som har kjøpt. Klagingen kommer fra de som ikke kjøper.

De siste negative opplevelsene vil jeg ikke nevne da jeg ikke ønsker flere PM/e-mailer fra vedkommende dette kom fra.
Ellers; Den mest vanlige (for min del) er fra folk som gir skambud og ikke gir seg etter et høflig "nei".
Ved salg av CD og LP'er så skal folk belære meg om postens portosatser, og enkelte tror at det er jeg som selger som tar betalt for porto og ikke Posten. Hissige meldinger om at kr 140,- er for høy pris og samtiding ønsker ikke vedkommende tilsendt platene som uregistrert pakke.
Kverulerende PM/e-mailer når jeg sier at jeg ikke sender i oppkrav...
Klagingen kommer fra de som ikke kjøper.



Skrives dèt.

Meget mulig, jeg har både kjøpt og ikke kjøpt - avhengig av selgers informasjon over tilbydte produkt.

Er ingen klage, men når jeg etterspør info om ett produkt som skal selges, så håper jeg på at eventuelle selgere har en viss info til opplysning.
Jeg har til tider spurt og gravd mye - bedre dette i fortid en tull i ettertid etter ett kjøp.


Som ett eksempel spurte jeg selger om xxxxx blue ray spiller var sonefri her for en tid siden.
Jeg spurte fordi jeg var ute etter en sonefri blue-ray spiller.
Har splitter ny blue-ray spiller fra før, men ikke sonefri.

Viste også at merket xxxxx leverte sine spillere som sonefrie blue-ray utgaver i hvertfall i utlandet.

Fikk svaret at det viste selger ikke, men om jeg kunne sjekke det opp?

Som nevnt viste jeg at disse levertes som sonefrie i utlandet, men vet ikke ståa hvis spilleren var kjøpt i Norge.
Forøvrig greit nok svar - viste selger ikke dette, så viste han det ikke.

Men ble ikke noe kjøp, kunne trekke flere konklusjoner av svaret.

1. Selger hadde aldri prøvd blue-ray plater fra andre soner / diverse soner.

2. Den mest sannsynlige årsak - blu-ray spilleren var kjøpt brukt av selger, brukermanual+++ var i det hinsidige, i hvertfall utenfor selgers rekkevidde.


Derfor setter jeg pris på info, gjerne i annonsen.

Hvor mange eiere - hvis selger vet dette.
Brukerområde, spiller den flere soner / formater.

Der jeg får denne info, og pris er overkommelig så kjøper jeg, og har flere kjøp her på forumet uten problemer.
Kjøp jeg hittil er fornøyd med.

Forøvrig er jeg enig i at postens satser er postens satser.
Jeg har også full forståelse for forhåndsbetaling.

Pakke med sporing er det beste for både selger og kjøper.
Forøvrig har jeg ikke handlet av eller hatt kontakt med bruker som skrev den linkede tekst.
 

stoni

Medlem
Ble medlem
08.01.2003
Innlegg
33
Antall liker
29
Torget vurderinger
6
-ta kontakt-

...har noen sett den nye utviklingen på bruktbørsen, nær halvparten oppgir under prisinfo - "ta kontakt"!!! Hvorfor i helsi.... kan en ikke antyde hva en vil ha for sin vare, er folk så feige at de ikke tør si hva de forventer av pris, tror de at salgssummen blir høyere om de holder munn og overlater til kjøper å angi pris?

Pris er jo et av hovedkriteriene for min interesse om et evt. kjøp. Med som regel en kun:"send en beskjed til selger"- info tilgjengelig, begynner dette å undergrave interessen for bruktbørsen. Sender spørsmål om prisforventning på interesante objekter, venter på svar, venter vente vent ve...

Gjør som på Finn.no eller bruktbørser i våre naboland, prisforventning ER obligatorisk!!!!!
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
42.189
Antall liker
92.146
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
99
Gjør som på Finn.no eller bruktbørser i våre naboland, prisforventning ER obligatorisk!!!!!
Finn er ikke så supre de heller. Da står det gjerne pris 100,- eller 500,- og går man inn i teksten for annonsen dukker en helt annen pris opp eller at man skal TA KONTAKT! Spesielt hvis selger har flere objekter i annonnsen sin.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Dette med pris vs. ta kontakt er noe som alltid vil være et problem. Vi har lagt det opp slik at selger kan velge, og når vi presset brukerne til å oppgi en pris fikk vi massevis av klager.

Personlig mener jeg at prisantydning er veldig viktig, og jeg vil på det sterkeste anbefale alle om å sette en pris.

Jeg er helt overbevist om at en annonse med prisantydning har langt større sjanse for å bli solgt. Det er ikke meningen at kjøper skal gjette seg til pris, og da er det veldig mange som vegrer seg for å ta kontakt.

Mvh
Høvdingen
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Det er ganske mange annonser som har "Ta kontakt" som oppgitt pris i skjemaet, men som oppgir pris i annonsen. Her er det med andre ord store mørketall.

Det ville unektelig vært lettere om folket satt prisen inn i skjemaet - uten tvil.
 

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Innlegg
488
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Det er ganske mange annonser som har "Ta kontakt" som oppgitt pris i skjemaet, men som oppgir pris i annonsen. Her er det med andre ord store mørketall.

Det ville unektelig vært lettere om folket satt prisen inn i skjemaet - uten tvil.
Ikke sikker, men jeg regner med det er fordi "Ta kontakt" er default når man oppretter en annonse. Siden disse skriver pris i annonsen regner jeg med det er ubevisst at de lar Ta kontakt stå.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Sett 'gis bort' som default så skal du se det ordner seg kjapt. :)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
42.189
Antall liker
92.146
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
99
Hvorfor i all verden blir det slik at når jeg har hatt en annonse om ØNSKES KJØPT ute og jeg har avsluttet kjøpet, så kommer det opp at det er JEG som har SOLGT og selgeren får OPP karaktergivning om hvordan KJØPET var? Det blir jo fullstendig feil. Dette er andre gang dette skjer på kort tid. Er det noe jeg gjør feil eller er det bare slik? Hvorfor MÅ det være sånn?
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.905
Antall liker
29.355
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Det er ganske mange annonser som har "Ta kontakt" som oppgitt pris i skjemaet, men som oppgir pris i annonsen. Her er det med andre ord store mørketall.

Det ville unektelig vært lettere om folket satt prisen inn i skjemaet - uten tvil.
Skulle ønske det var så enkelt- jeg har en annonse ute, hvor jeg hadde skrevet inn prisantydning. Muligens er jeg litt treg av meg, men prisantydningen kom ihvertfall ikke med. Sikkert en feil fra min side. Men det var kul i helvete umulig å få gå inn og redigere annonsen! Greit nok at bordet fanger, men det burde da være mulig å få 5 minutter på seg til å redigere annonsen.......
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Skulle ønske det var så enkelt- jeg har en annonse ute, hvor jeg hadde skrevet inn prisantydning. Muligens er jeg litt treg av meg, men prisantydningen kom ihvertfall ikke med. Sikkert en feil fra min side. Men det var kul i helvete umulig å få gå inn og redigere annonsen! Greit nok at bordet fanger, men det burde da være mulig å få 5 minutter på seg til å redigere annonsen.......

Øverst i den svarte meny-raden på Torget står det også en link som heter "Mine annonser". Sammme linken står også i egen boks til høyre på siden, og bør være nokså enkel å finne frem til.

Linken er som følger: http://www.hifisentralen.no/forumet/torget/mine-aktive-annonser/

Da kan en redigere, slette, gjemme eller merke sine annonser som solgt.

Med andre ord så er det ikke slik at "bordet fanger".
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.155
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
10
Jeg synes det virker litt rart når folk legger samme annonser ut flere ganger daglig, kanskje for å stå øverst. Mener også å huske at dette ikke var tillatt på gamle hifisentralen. Er dette endret nå?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Nei, det er ikke tillatt å legge ut samme annonse før det har gått minimum 3 dager.

Dette står i regel 5 nederst på siden når du legger ut ny annonse.

Hvis dere ser tilfeller av dette så er det bare å rapportere inn annonsen til meg.

Mvh
Høvdingen
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.802
Antall liker
21.579
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Det er ganske mange annonser som har "Ta kontakt" som oppgitt pris i skjemaet, men som oppgir pris i annonsen. Her er det med andre ord store mørketall.

Det ville unektelig vært lettere om folket satt prisen inn i skjemaet - uten tvil.
Skulle ønske det var så enkelt- jeg har en annonse ute, hvor jeg hadde skrevet inn prisantydning. Muligens er jeg litt treg av meg, men prisantydningen kom ihvertfall ikke med. Sikkert en feil fra min side. Men det var kul i helvete umulig å få gå inn og redigere annonsen! Greit nok at bordet fanger, men det burde da være mulig å få 5 minutter på seg til å redigere annonsen.......

hehe, jeg slet også med det samme og satt og bannet og gråt, helt til jeg kom fram til en sannsynlig konklusjon:
det må være meg det er noe galt med.
og det var det.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Jeg synes den nye bruktbørsen med søk og alt har blitt helt super - god innsats fra administrasjonens side! :) Flott at dere orker å stå på!
Takk for hyggelig tilbakemelding. Den nye bruktbørsen har mange muligheter, men vi innser at brukerpanelet kan forbedres, og vi er snart ferdig med en oppdatering som gjør at det kommer en link som heter "Min side". I dag er det ulike linker for forskjellige muligheter som berører egne annonser, og på det den nye siden vil en se alt som berører en selv på en og sammme side, og dette vil bli mer oversiktlig og nokså selvforklarende. Det vil da bli enklere å håndtere egne annonser, gi karakterer osv.

Mvh
Høvdingen
 

fraade

Fersking
Ble medlem
26.03.2013
Innlegg
2
Antall liker
0
Hei! Jeg har et spørsmål. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i ei drivreim til Tascam midistudio 688?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
Hei! Jeg har et spørsmål. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i ei drivreim til Tascam midistudio 688?
Dette er vel ikke rette plassen å spørre om det, men du kan f.eks. legge ut en tråd under Hi-fi Generelt.
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.003
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Hvorfor er det så vanskelig å finne ut hvordan en skal redigere en annonse eller slette den?

Tillegg:

Joda, jeg fant ut av det, men det blir bare for dumt å bruke tid og krefter på å søke seg frem til et svar på slikt. Det skal være alternativ som lyser en i trynet, ikke noe en skal lure på!
 
Sist redigert:

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.738
Antall liker
3.960
Torget vurderinger
96
Kan dere vennligst rette opp i surret med karakterer og tilhørende annonser. Det fungerer IKKE slik det skal for tiden.
 
Topp Bunn