- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
Noen som vet hva som dekkes av en bruktbilgaranti? Grunnen til at jeg spør er at jeg kjøpte brukt bil gjennom forhandler før jul, og den hadde slik garanti. Kjekt, tenkte jeg, særlig siden jeg raskt fant ut at det var noe galt med spylevæska. Den bare rant ut under bilen, og da jeg skiftet til sommerdekk kom det ulyd ved krappe svinger. Så før garantitiden gikk ut bestilte jeg time for å få utbedret dette.
Noen dager senere får jeg regning for dette på 4k, siden det ikike dekkes av garantien. De hadde da skiftet spylermotoren som var gåen, og svingstoppere begge sider foran, uten at det hjalp all verden på ulyden.
Er dette bare noe jeg må godta og betale, eller bør jeg klage på et eller annet vis, og evt. hvordan?
Noen dager senere får jeg regning for dette på 4k, siden det ikike dekkes av garantien. De hadde da skiftet spylermotoren som var gåen, og svingstoppere begge sider foran, uten at det hjalp all verden på ulyden.
Er dette bare noe jeg må godta og betale, eller bør jeg klage på et eller annet vis, og evt. hvordan?