Lurer på hva folket anbefaler meg av høyttalere i et oppsett med XTZ ClassA 100 forsterker. Forsterkeren er lettere modifisert med større og bedre kondensatorer på utgangen (50% økning), så den oppleves litt kraftigere og med mere attack enn default.
Kilden er faktisk ikke bestemt enda, men det blir sikkert cd-spiller i prisklassen 3-6000,-. Gjerne brukt her også.
Kikker litt på brukt modifisert Roksan Kandy med LC Clock X02 og OPP amp til 3400,- God kjøp?
Lytterom: 25-30kv godt dempet.
Max avstand til bakvegg: 40cm
Musikk: alt for mye forskjellig til å settes i bås. Fra Anja Garbarek, via prodigy, Live, Smashing pumpkins til Nora Jones alt etter humør.
Kabler: det som måtte fungere
Jeg lurer på hva som anbefales av brukte høyttalere i prisklassen 6000-15000,-. Jeg har B&W603s2 fra før og selger disse som ledd i oppgraderingen.
DrE
(og jeg takker på forhånd for alle som evt gidder svare!)
Kilden er faktisk ikke bestemt enda, men det blir sikkert cd-spiller i prisklassen 3-6000,-. Gjerne brukt her også.
Kikker litt på brukt modifisert Roksan Kandy med LC Clock X02 og OPP amp til 3400,- God kjøp?
Lytterom: 25-30kv godt dempet.
Max avstand til bakvegg: 40cm
Musikk: alt for mye forskjellig til å settes i bås. Fra Anja Garbarek, via prodigy, Live, Smashing pumpkins til Nora Jones alt etter humør.
Kabler: det som måtte fungere
Jeg lurer på hva som anbefales av brukte høyttalere i prisklassen 6000-15000,-. Jeg har B&W603s2 fra før og selger disse som ledd i oppgraderingen.
DrE
(og jeg takker på forhånd for alle som evt gidder svare!)