Ville tro A-21 spiller bedre enn ICE blokkene. Men nå skal det sies at jeg bare har hørt A-52, og den overbeviste stort.Joda, kjempe fornøyd jeg. Men kunne tenkt meg å prøve ICE blokker også
Så 15-16k er altså vanlig pris. Da får vi se hva vi gjør....Ble litt frista til å kjøpe B&W nå også....Dali har knapt stått her en uke, så kan ikke bytte ennå, men blir nok ett par B&W etterhvert
Noen som har noen mining om A-21 spiller bedre en Embla Maenia?
Hvordan vil P-3 spille sammen med Embla Maenia? Tror dere det spiller bedre enn A-21 gjør nå?
Jeg bruker en Halo A51 på B&W CDM9NT, og den kombinasjonen er jeg meget godt fornøyd med.Hmmm....Det jeg er mest ute etter, er å ha den effektforsterkern som klarer å lage best lyd i et par B&W høyttalere...Jeg har hørt Embla på B&W, og det låt rett og slett j**** bra. Om A21 låter så bra på B&W er jeg litt i tvil om, men hvis den gjør det, så beholder jeg den.
Noen formeninger?
Fidelity nr.10 side 94 og 95.I følge Fidelity, så er A21 og A51 så og si identisk lydmessig.
Samme blad testet A21 mot en Embla, husker ikke i farten hvilken utgave, og konklusjonen var at A21 var å
foretrekke.